Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er litt betatt jeg. Kanskje til og med litt forelsket :P Det kom snikende innpå meg!

Sitter å funderer over noe... spiller forelskelse inn på matlysten? hehe...

- føles som jeg kan bare gå rundt å leve på luft jeg! Kanskje sommerfuglene tar opp plassen?

Pulsen er helt crazy også! Går fra hvilepuls til maxpuls når jeg ser navnet hans dukker opp på mobilen :P

Er singel og aner ikke hva han tenker... Det er ikke sunt dette her :)

Hvordan har dere det når dere er forelsket? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som berg og dalbane.fra å være deprimert og tror at han har mistet interessen for meg til kjempelykkelig. men har problemer å finne på noe emne å snakke med han om,og vil så absulutt ikke være masete.

og selv om det var noen timer eller minutter han skrev føles som evigheter. om ikke magen min sprekker så gjør vel hodet med tankene om han. kan f eks ta på en ting og plutselig tenke hvorden det er å ha t shorten hans på meg :rodmer:

Unnskyld om svaret mitt var rotete, håper dere fårstår hva jeg skriver her :sjenert:

Gjest Anna.S
Skrevet

Det er en berg og dalbane i begynnelsen, men så når man blir trygg på at han føler det samme er det rett og slett fantastiskt! :D

Gjest Lykkeee
Skrevet

Jeg gikk rundt og var lykkelig for ALT jeg! Uansett hvor kjip dagen egentlig var, så var jeg bare lykkelig! Jeg smilte og lo hele tiden! Ble nesten sliten av det, men så godt det er da! :fnise: Hver gang han sendte melding eller ringte meg kom sommerfuglene. Når han tok hånden min hadde jeg mest lyst til og aldri slippe :fnise:

Skrevet

Husker ikke.. er så lenge siden jeg har vært skikkelig forelsket.

• Liker 1
Skrevet

Grøss og gru... Jeg gikk rundt og fantaserte hele tiden og kunne aldri konsentrere meg om NOE. Ødela minst tre eksamener... Og jeg gikk selvfølgelig rett i kjelleren etterpå (da forelskelsen var langt ifra gjensidig) :grine:

ALDRI mer! Forelskelse er en farlig sykdom :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Grøss og gru... Jeg gikk rundt og fantaserte hele tiden og kunne aldri konsentrere meg om NOE. Ødela minst tre eksamener... Og jeg gikk selvfølgelig rett i kjelleren etterpå (da forelskelsen var langt ifra gjensidig) :grine:

ALDRI mer! Forelskelse er en farlig sykdom :biggrin:

Da er vi to.

:sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å være forelsket, det er så usikkert og slitsomt. Sikkert derfor jeg ikke blir det. Har datet en fyr i snart tre mnd. og jeg liker ham, men jeg sperrer ute mine egne følelser fordi jeg er så redd for å bli såret.

• Liker 1
Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Synes det er litt slitsomt.

På begynnelsen var alt herlig, men nå etter en stund så lurer jeg jo på om han liker meg tilbake. Alle signalene hans er rare, skjønner ingenting. Dessuten klarer jeg ikke å konsentrere meg om eksamen. Skulle ønske det var enkelt, og at han like meg tilbake :rodmer:

Endret av Tinkerbell
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Uff ja.. dette går ut over eksamenslesingen!

Gikk ut på byen i helgen, selv om jeg egentlig skulle ha en rolig helg, bare for å kunne møte han i tilfelle han sendte melding.

- Det gjorde han også, hihi :) så det ble en fin kveld!

Men skjønner fortsatt ikke hva han vil! Mixed signals :S

Men det er jo litt spennende med disse følelsene også då? ;)

Skrevet

Begynner å bli en stund siden sist. Men å si at jeg blir vimsete og distre er vel en understatement. Alzheimers light...

:sjenert:

Skrevet

Hylgråter, skjelver, rødmer, sier og gjør så mye dumt, er lyykelig, kjempesinna, stenger meg inne, holder senga, synger av full hals, dusjer 3 ganger om dagen, glemmer å spise, spiser som en tulling, sitter å ser på mobilen dagen lang, går rundt med en klump i magen, føler meg som verdens vakreste, føler meg som verdens styggeste, konsentrasjonen er helt vekke.

Når jeg er forelsket er det også som en berg og dalbane... :sjenert:

Skrevet

Hylgråter, skjelver, rødmer, sier og gjør så mye dumt, er lyykelig, kjempesinna, stenger meg inne, holder senga, synger av full hals, dusjer 3 ganger om dagen, glemmer å spise, spiser som en tulling, sitter å ser på mobilen dagen lang, går rundt med en klump i magen, føler meg som verdens vakreste, føler meg som verdens styggeste, konsentrasjonen er helt vekke.

Når jeg er forelsket er det også som en berg og dalbane... :sjenert:

Kan en person virkelig føle alt det der? o.0

Skrevet

Kan en person virkelig føle alt det der? o.0

JA..

Skrevet

Har ikke vært forelsket på flere år, men det høres ut som om du er litt bedtatt TS ;)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Har ikke vært forelsket på flere år, men det høres ut som om du er litt bedtatt TS ;)

Uff ja, I think so ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har klart å avstandsforelske meg i et kvinnfolk som jeg for det meste har sett på facebook. Det er jo et sant helvete, kjenner masse rare ting inni meg + kvalme. Og hun vet om meg! Har fått besøksforbud og greier... :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff, jeg er ganske så forelsket akkurat nå, jeg. Jeg har aldri vært så forelsket før, tror jeg.

- Jeg tenker på han konstant. Hva om jeg treffer på han tilfeldig nå? Er han på jobb, har han fri, hva gjør han? Hva ville han gjort dersom zombier tar over verden - beskytte meg, eller løpe? (gud, hjernen min er latterlig patetisk).

- Jeg mister matlyst og går ned kilo. Blir kvalm bare av å ta en matbit - men egentlig bare etter de første dagene det har skjedd noe mer i denne prosessen. Nå feks, spiser jeg som normalt igjen :popcorn:

- Jeg snakker om ham. A lot. Det forunderlige er at jeg faktisk ikke driver venninnene mine til vanvidd - de ler med meg, kommer med råd og støttende innspill og forslag. Så bra er de, altså.

- Er verdens mest postive og kjempehappy i det ene øyeblikket - deppa, håpløs og paranoid i det andre. Humøret er som en berg og dalbane. Slitsomt.

Sikker masse annet og. Sukk.

Gjest Marmot
Skrevet

Da jeg var yngre var forelskelse veldig altoppslukende, nå er jeg heldigvis eldre og "roligere", og kjæresten kaller det "voksenforelska". Jeg tenker på ham og er glad, gleder meg til jeg ser ham igjen. Før var forelskelse slitsomme greier, nå er det bare fint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg holder på å forelske meg i en fin fyr akkurat nå.. :rodmer:

Jeg blir glad og smilende, fordi følelsene gjensidige.. :yvonne:

Kan til tider overanalysere situasjoner, men tar meg heldigvis fort inn igjen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...