Gå til innhold

Bruker du armbåndsur?

Bruker du armbåndsur? (klokke på armen)  

59 stemmer

1. 1. Bruker du armbåndsur?

• Ja alltid
      23
    • Ja, innimellom, men glemmer ofte å ta den på
      13
    • Veldig sjelden/husker ikke hvor den er engang
      5
    • Nei aldri, har et sted, men bruker det aldri
      7
    • Nei og eier heller ikke et armbåndsur
      11

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom i en diskusjon om dette en dag og må stille nyskjerrigheten min :)

Har en følelsa av at det er fåtallet som har klokke på armen lenger, de fleste bruker mobilen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, tror eg skal gå å hente det, tror jammen ikke jeg har hatt det på meg på et år! :hakeslepp:

Spennende å se om det går enda :filer:

Spennede avstemming, jeg bruker bare mobilen nå.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Selv før mobilen kom, så taklet jeg ikke å ha klokke rundt armen. Liker armbånd og slikt, men klokke gjør at jeg føler meg kvelt og innesperret.

Skrevet

Nei,har aldri brukt det.Før mobilens tid hadde jeg armbåndsuret liggende i lommen eller veska :)

Skrevet

Ja. Det er altfor fiklete å dra opp mobilen for å se på klokka, når man bare kan titte bort på håndleddet.

Armbåndsuret er en del av å ta på smykker også, sammen med ring jeg alltid bruker, ringer jeg skifter på, armbånd og øredobber. Jeg har flere armbåndsur og skifter etter humør og antrekk.

Skrevet

Krysset av på at jeg alltid bruker det, men det er ikke heeeelt sant.

Jeg bruker ikke klokke i formelle bryllup, med mindre jeg er toastmaster (dårlig skikk og bruk etter boka).

Jeg tar som regel klokke og smykker av når jeg kommer hjem fra jobb, men tar det som regel på igjen hvis jeg skal ut eller noe.

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg bruker alltid klokke på jobb og prøver å huske den ellers også, men det er ikke alltid jeg gjør det. Tar den alltid av meg når jeg kommer hjem, for den er ubehagelig å ha på når jeg sitter ved min stasjonære pc :fnise:

Har også arvet en klokke i gull av min farmor som jeg lurer på å få fikset opp slik at jeg kan bruke den til pent.

AnonymBruker
Skrevet

Svarte "Ja alltid", som er det som er nærmest.

Jeg bruker stort sett klokke da jeg er på jobb. På fritiden er det omtrent 50/50, mens jeg alltid tar den av meg når jeg kommer hjem. Glemmer aldri hverken å ta den av eller på, men er bevisst.

Skrevet

Bruker klokke hver dag, gidder ikke alltid å dra frem mobilen :gjeiper:

Skrevet

Sjelden. Det er i all hovedsak fordi jeg ikke bruker det på jobb, og følgelig glemmer å ta det på meg på fritiden.

Skrevet

Har ett yrke som gjør at jeg vasker henda et par tusen ganger om dagen og har klokker hengendes overalt. De få gangene jeg ikke har klokke i nærheten så bruker jeg mobilen.

Ellers bruker jeg bare klokke når jeg skal i bryllup, konfirmasjon ol.

Gjest Raindrops
Skrevet

Sjeldent. Jeg bruker bare klokke hvis det står til resten av antrekket mitt, og aldri fordi det har en praktisk funksjon.

• Liker 1
Skrevet

Nja, jeg bruker det sjeldent, men skule gjerne ha brukt det mye oftere dersom jeg bare hadde husket på det.

Men som en annen sier her, bruker jeg det utelukkene for sine estetiske funksjoner, for de praktiske kan jeg få rede på ved andre metoder.

• Liker 2
Gjest Cessie
Skrevet

Bruker klokke på jobb, er avhenging av å vite hva klokka er til en hvert tid pga ting som skal skje på bestemte tidspunkt.

Bruker sjelden/aldri klokke på fritida, da bikkja prøver å gnage den av armen min hvis jeg gjør det. Tror bikkja forbinder klokka med at jeg skal gå på jobb...

Skrevet

Bruker det alltid når jeg er ute. Gidder ikke drasse rundt på mobilen når jeg er på jobb. Hjemme tar jeg av både klokke og ringer.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Jeg har alltid klokke på armen. Tar den bare av når jeg leggger meg og når jeg dusjer eller svømmer ( selv om den tåler vann )

Endret av Corto Maltese
Gjest miss89
Skrevet

Det bruker jeg hver dag:) føler meg naken uten!

Skrevet

Jeg krysset av for Alltid, men det er ikke helt sant her heller. Jeg har den alltid på når jeg er ute (ihvertfall lenger enn til butikken), men liker ikke å ha den på hjemme. Har klokker overalt her, så jeg vet alltid hva klokken er. Men ute er det greiere å kikke på armen enn å grave mobilen opp av lommen.

Gjest imli
Skrevet

Brukar det alltid, med mindre eg står i dusjen ;)

Kan ikkje fatte korleis ein kan bytte ut klokka med mobiltelefon! Er jo sånn ca ein million gonger lettare å kikke bortpå handleddet enn å dra opp mobiltelefonen av lomma/veska... Dessutan er eg ikkje typen som går med mobiltelefonen klistra til meg heile tida heller.

Skrevet

Brukte alltid klokke før, men nå bruker jeg bare mobilen til å se hva klokken er...

Har mange klokker jeg bare bruker til pynt, mange av de går ikke en gang.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...