Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva har dere på pizza?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig, pizzasaus, løk, mais og ost :D Intet mer!

AnonymBruker
Skrevet

Nok hjemmelaget pastasaus på bunnen til et tynt lag, skinke og pepperoni, parmesan og mozzarella. Det er favoritten.

En stor hjemmelaget tanks har jeg alt mulig på. Mer løk, squash, sopp, paprika, mais, tortilla, pesto, strimlet (hjorte)kjøtt, vanlig gulost.. I forskjellige kombinasjoner.

Skrevet

Har følgende:

* hjemmelaget bunn

* tomatpuré

* ost

* kjøtt

* bønner

* sopp

* løk

* krydder

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager ofte "norsk" tacopizza, altså med litt kraftig bunn.

Fyll:

tynt lag tomatpuré smurt utover bunnen

karbonadedeig av elg, stekt med tacokrydder

løk

hvitløk

mais

soltørkede tomater

paprika

revet jarlsbergost

tacochips på toppen

Skrevet

Jeg er glad i "hvit" pizza..

Lager grov bunn (fibramel, vann, olivenolje, salt, gjær)

Steker kylling i biter+sopp, har i et beger creme fraiche, og litt gorgonzola. Smører det over bunnen, har på revet jarlsberg og pepperoni på toppen.

Skrevet

Jeg foretrekker min pizza med et tynt lag hjemmelaget saus, revet ost, litt bacon og chorizo, masse sorte oliven og tomatskiver. Av og til sjampinjong i tillegg og kanskje litt løk.

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre favoritter:

1) Mammas hjemmelagde pizza. Den er med hjemmelaget saus (mammas "hemmelige" oppskrift - utrolig god!), salami, pepperoni, skinke eller svarte oliven.

2) Min italienske pizza med hjemmelaget saus (men jeg får den aldri like god som mamma sin...), champignon, løk, hvitløk, chili, basilikum mozzarella- og parmesanblanding og spekeskinke (helst Parma) på toppen.

3) Min hvite pizza. Lager da tynn bunn av fibramel, vann, olje, salt og gjær. Crème fraiche, sopp, vårløk, hvitløk, marinert kylling eller skinke, en blanding av cheddar og mozzarella og tomatskiver.

Gjest badeand1
Skrevet

Pizzasaus/tomatsaus.

Bittebittelitt ost

Skinke

pepperoni

løk.

Skrevet (endret)

Hjemmelaget saus (hvitløk svisjet i olje, paprika, litt tomatpure også svisjet - da får du vekk rå-smaken i pureen - så heller jeg over to bokser hakket tomat, har i litt sukker og lar det koke ned til halvparten. Man kan gjerne ha i litt hvitvin om du har, jeg bruker balsamico-eddik og olivenolje eller smør, så smaker jeg til med salt og pepper).

Topper det med ost før jeg legger på små kjøttboller (karbonadedeig, chili, hvitløk, salt og pepper), bacon, rødløk og champignon. Nammis! Sausen setter smaken, og den er best hjemmelaget, så får du den akkurat slik du vil.

Endret av Scherbatsky
Gjest gjest17
Skrevet

Tynn italiensk bunn med hjemmelaget pizzasaus, mozzarella og kanskje litt parmesan eller gruyere, Pata Negra skinke, sopp, ruccula og noen dråper trøffelolje, nam :-)

Skrevet

I dag ble det hjemmelaget saus, mozzarella, champinjong, cherrytomater, litt vårløk og noen svarte oliven.

Italiensk tynn bunn laget i går og kaldhevet i kjøleskapet.

Stekt på grillen - mitt første forsøk. Absolutt nydelig å steke pizza på grillen fant jeg ut!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...