Gjest Anonym Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hei jeg er en 16 år gammel jente som sliter litt med utsende mitt. Jeg har veldig tykt hår og ønsker gjerne og få det tynnere. Jeg lurte på om dere viste om det var mulig og gå til frisøren og gjøre noe med det. Jeg har veldig tykt hår så jeg vet ikke om det er mulig. Sitter pris på svar
pandabear Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Nå er ikke jeg frisør, men klart du kan tynne ut håret ditt hos frisøren Hvor mye tynnere osv må nesten frisøren svare på.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 yes you can:) har gjort det selv hos frisøren:=) ble meget fornøyd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Du kan jo tynne det ut hos frisøren som de over meg nevner, men det vil jo bare vare en viss periode før du må tilbake igjen. Om det er noe man kan gjøre permanent for å få tynnere hår vet jeg ikke. Selv har jeg utrolig tykt hår og får enormt masse positive tilbakemeldinger pga det
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har alltid hatt kjempetykt hår, og hver gang jeg ber frisøren om å tynne det ut går det rundt to uker før det er tilbake som før.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Så heldig du er! Jeg har tynt hår og har alltid ønsket meg tykkere.
Tina_O Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Da jeg var yngre fikk jeg alltid tynner ut håret hos frisøren. Men de siste 10 årene har jeg latt det stå til - og jeg får masse komplimenter for håret mitt. Heldig er du som har tykt hår;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå