Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til legen i morgen. Har blitt frastjålet bankkort, og det er dette jeg betaler med til vanlig. Har småpenger, men dette er ikke nok til å dekke selve beløpet.

Er det mulig å be om giro hos legen som jeg kan ta med meg hjem, og betale etter dette?? Prisen blir vel litt dyrere kanskje .. men er dette mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man kan få giro. Det blir ikke dyrere. Evt. kan du gå i din bank, ha med ID som f.eks. pass så får du tatt ut et mindre beløp.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan få giro. Det blir ikke dyrere. Evt. kan du gå i din bank, ha med ID som f.eks. pass så får du tatt ut et mindre beløp.

På mitt legekontor (i Trondheim) gir de ikke ut giro. Kun kontant betaling, står det ved resepsjonen. Men det er vel ikke verre enn at man ringer og spør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt kan du bare møte opp, ha timen og be om giro når du er ferdig. De må vel nesten finne seg i det; hva er alternativet, ringe politiet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kommer frakturatillegg ekstra, så det koster mer. Hos oss er det pt på 45 kr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hos legen min ville de bare ha kontant og se sendte ut giro til nøds, og da ble det på 60 ekstra kroner

Gjest Forever
Skrevet

Hvis du forklarer situasjonen og lover å komme innom for å betale i løpet av den nærmeste uken så tenker jeg at det burde gå ann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal til legen i morgen. Har blitt frastjålet bankkort, og det er dette jeg betaler med til vanlig. Har småpenger, men dette er ikke nok til å dekke selve beløpet.

Er det mulig å be om giro hos legen som jeg kan ta med meg hjem, og betale etter dette?? Prisen blir vel litt dyrere kanskje .. men er dette mulig?

her tar de 40 kr ekstra for giro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...