AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 I fjor mistet jeg sexlysten helt. Jeg har vært samboer med kjæresten i 1,5 år og dette er veldig sårt for oss begge, og begynner faktisk å bli et problem. Har gått på p-piller lenge, og lurer på om det kanskje kan være de som gjør at jeg har mistet sexlysten. Selv om jeg synes det er rart da det har gått bra i flere år. Tidligere kunne vi ha sex masse. Men nå har jeg aldri lyst på sex, og har kun sex for å gjøre kjæresten min glad. Seriøst, hva skal jeg gjøre? Er det flere som har hatt det sånn, og har sexlysten da kommet tilbake? Hjelp meg, dette er veldig sårt for meg.
violet92 Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Ja, er mange damer som mister sexlysten delvis eller helt når de går på p-piller. Prøv å gå uten den litt ? Hvis ikke kan jo du og kjæresten gjøre noe nytt og spennende dere ikke har gjort før, det kan gjøre det litt mer spennende og gi ny gnist. Rollespill? Noen nye stillinger ? Ha sex andre steder enn i senga?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Det er mange som mister sexlysten på p-piller, så hva med å kutte pillene en stund og bruke kondomer, for å se hva som skjer med lysten da? Om lysten kommer tilbake uten p-piller kan det jo være aktuelt for dere å tenke på å bruke andre prevensjonsmidler, som kondomer f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå