Gå til innhold

Dobbel skittentøydunk


Dakota

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor de selger doble skittentøydunker? Har sett nettsidene til bohus, skeidar, ikea, jysk og åhlens, men finner bare enkle.. Den må se litt fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikea hadde noen på hjul som var dobble. Men de var ikke superfine slik jeg husker. Kanskje de ikke har de lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skubb fra IKEA er dobbel (skillevegg i midten). Den er jo ikke vakker, men funker fint for oss som har den på soverommet i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på noe et sted mellom Clas Ohlson og Vipp..? Ikke fullt så dyrt som Vipp, men ikke så jalla som Clas Ohlson..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte min på bauhaus faktisk, todelt i treverk.

er en stund siden men mulig de har noe enda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skubb fra IKEA er dobbel (skillevegg i midten). Den er jo ikke vakker, men funker fint for oss som har den på soverommet i alle fall.

Har en sånn jeg og, funker fint den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jytte

Jeg kjøpte en skikkelig fin dobbel skittentøydunk i baderomsbutikken da vi bygde hus.

Mitt råd er å ta turen til en butikke (rørlegger) - de har masse fint i alle prisklasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

*Jeg ønsker å følge tråden*

Ser også etter en dobbel skittentøyskurv, men gjerne en litt finere enn den som Ikea har. En som passer bedre inn med interiøret. Har nå to individuelle skittentøyskurver. Kunne vært greit å hatt èn i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en fin i tre på MegaFlis for et par år siden. De hadde da sort eller hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Kanskje dumt spørsmål, men hva er hovedfunksjonen til todelt kurv?? Er det for å dele det inn i hvit- og fargevask??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dumt spørsmål, men hva er hovedfunksjonen til todelt kurv?? Er det for å dele det inn i hvit- og fargevask??

Hvit/farge. Temperatur. Haster/kan vente-vask. Alt etter hva man trenger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Kanskje dumt spørsmål, men hva er hovedfunksjonen til todelt kurv?? Er det for å dele det inn i hvit- og fargevask??

Jeg skal bruke den til å dele inn i klær og annet vask (sengetøy, duker, osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vi bruker trådkurver. Ide om su har eget vaskerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tips! Tror VVS-butikker blir neste sted å lete, ja.

Skal gi rapport etterhvert om jeg finner noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg en runde på flere vvs butikker i dag, men doble skittentøykurver var det ikke noe av, bortsett fra Vipp.. Så jeg endte opp med å kjøpe to enkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...