Gjest PiaC Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Heisann! Har nå prøvd å lage en iskrem med lettmelk, fløte og sukrin i iskremmaskinen. Lot den gå i 50 minutter, men den var ikke blitt noe særlig "iskonsistens", veldig "vannete" og smelta kjempefort når jeg tok den ut... hva kan problemet være? Sukrinen? Får til med vanlig sukker.. HJELP!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Heisann! Har nå prøvd å lage en iskrem med lettmelk, fløte og sukrin i iskremmaskinen. Lot den gå i 50 minutter, men den var ikke blitt noe særlig "iskonsistens", veldig "vannete" og smelta kjempefort når jeg tok den ut... hva kan problemet være? Sukrinen? Får til med vanlig sukker.. HJELP! Ikke egg? Jeg har aldri prøvd uten egg. Men sukrin "forsvinner" jo liksom, så det oppfører seg annerledes enn sukker.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 nei, caro. du får prøve med skikkelig sukker! eneste som duger lavkarbo er ikke sunt i lengden 3
Gjest PiaC Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 nei, caro. du får prøve med skikkelig sukker! eneste som duger lavkarbo er ikke sunt i lengden hehe, du har vell rett i det nå går ikke jeg på lavkarbo men jeg tenkte å prøve en sunnere variant. meeen vanlig sukker smaker uansett 10 ganger bedre, så blir vanlig sukker neste gang :D
Bakeglad Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 EEggedpsis og stivpiska krem fløte pluss den smaken du likar -td knust ryrkisk pepper balnd forsiktig og inn i frysn ror ca kvar15 min so blir da ikkje krystallar:) Den enkle versjonen er ein boks fryst viking melk og smaken du likar soft is !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå