Gå til innhold

Trenger sårt hjelp.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en melding her om dagen, fra en person som bare het "Facebookuser". Det var det eneste som sto der. Det var kraftig drittslenging i meldingen... Ble veldig såret. Jeg prøver å finne ut hvem det er, men som sagt står det bare "Facebookuser". Navnet er ikke klikkbart og det viser ikke bilde...

Hva er dette? Hvorfor kommer det opp? Hvordan får man det til? :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Det kan hende at det er en slettet profil? Har du rapportert den?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke rapportert den... Det kan vell hende, men det er så rart at jeg mottok meldingen MENS jeg var innlogget. Altså det var 2 sekunder siden personen sendte den når jeg leste den.

Skrevet

Var meldingen personlig rettet mot deg?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Rettet mot meg og mine, kraftig drittslenging om min familie. Min bror har høy status innenfor forretninger, så han er godt kjent. Samme gjelder min søster.... Jeg selv er butikkbetjent og mine foreldre er pensjonerte. Om det har noe å si... Barna mine eller mannen min var ikke omtalte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en melding her om dagen, fra en person som bare het "Facebookuser". Det var det eneste som sto der. Det var kraftig drittslenging i meldingen... Ble veldig såret. Jeg prøver å finne ut hvem det er, men som sagt står det bare "Facebookuser". Navnet er ikke klikkbart og det viser ikke bilde...

Hva er dette? Hvorfor kommer det opp? Hvordan får man det til? :/

Rapporter som spam, så blir brukeren fjernet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett "Facebookuser" i innboksen min på facebook, og da er det en som har slettet kontoen sin etter at meldingene ble utvekslet.

I ditt tilfelle er det nok en konto som ble opprettet kun for å sende deg den meldingen, og så, sekundet etter at han/hun klikket send klikket vedkommende seg videre til der du deaktiverer kontoen din.

Skikkelig ekkelt for din del. Er det ikke en sånn rapporteringsknapp på meldingen, tro? For det er selvsagt ikke lov å bruke facebook til slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Rapporter som spam, så blir brukeren fjernet

Men det er jo ikke en bruker! Det står bare "Facebookuser". Med andre ord så... Ja. Jeg får det ikke til. Jeg vil jo helst vite hvem det er, hva det er for noe og hvordan man får til å bare hete facebookuser.

Skrevet

Jeg har sett "Facebookuser" i innboksen min på facebook, og da er det en som har slettet kontoen sin etter at meldingene ble utvekslet.

I ditt tilfelle er det nok en konto som ble opprettet kun for å sende deg den meldingen, og så, sekundet etter at han/hun klikket send klikket vedkommende seg videre til der du deaktiverer kontoen din.

Skikkelig ekkelt for din del. Er det ikke en sånn rapporteringsknapp på meldingen, tro? For det er selvsagt ikke lov å bruke facebook til slikt.

Usj, fikk frysninger jeg nå...

Skrevet (endret)

Men det er jo ikke en bruker! Det står bare "Facebookuser". Med andre ord så... Ja. Jeg får det ikke til. Jeg vil jo helst vite hvem det er, hva det er for noe og hvordan man får til å bare hete facebookuser.

De kan jo sperre IPadressen da, så mister personen muligheten til å opprette noen ny eller bruke sin egentlige brukerkonto hvertfall..

Endret av zanna
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontak med FB da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fra en som enten har deaktivert kontoen sin, eller blokkert deg rett etter meldingen er sendt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig feigt. Fikk også melding av en for ca 2 år tilbake, viste ikke hvem det var og det var så ekkelt å gå rundt å tenke på hvem det kan være, personen kunne MYE om meg. Nå etter to år, går jeg på besøk hos en veninne, hun åpner pc'n til samboer'n og facen han var på, vi logget av for å logge inn på min, der hvor man skriver inn adresse for å logge inn, falt synet på det brukernavnet som hadde sendt meg meldingen! Det viste seg at det var en fake konto typen hadde laget for å plage meg, fordi han hatet meg. Han var redd at jeg skulle ta veninna mi ifra han, han er den sjalue typen vil at dama er bare hans. Når jeg konfronterte han med dette så han bare nede på bakken som en pyse.. tfu

For noen dager tilbake slo hun opp med han fordi hun var utro med en annen og gadd ikke han mer... nå sitter han å griner... men vet du hva jeg kaller det for?? KARMAAAAAAAAAAAAA

KARMA IS A BITCH! fullfortjent prompegutt. så til deg ts, ikke bry deg om sånne pingler, de bare koser seg bak en skjerm

Gjest Purelove
Skrevet

Fikk noen anonyme meldinger jeg også før, men nå gjorde jeg det slik at ingen kan sende meg meld på fb. Kjenner de meg, kan de adde meg som venn.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk noen anonyme meldinger jeg også før, men nå gjorde jeg det slik at ingen kan sende meg meld på fb. Kjenner de meg, kan de adde meg som venn.

Kan du forklare hvordan man gjør det?

Gjest Purelove
Skrevet

Kan du forklare hvordan man gjør det?

Du går på personverninnstillinger , også rediger innstillinger der det står "slik kobler du til" Det står det bla. " hvem kan sende deg meldinger" da velger du venner. På denne måten slipper du å få ubehagelige meldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...