AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hei! Er ei jente på 18 år som har vært syk siden september i fjord. Det jeg har slitt med er hyppige hals- og ørebetennelser som stadig blusser opp. Først startet det i september med litt feber og utviklet seg til mye hosting, slim og deretter et skikkelig press på ørene. gikk til legen og fant ut det var hals og øre betennelse og fikk kur mot det. kuren funket ikke og jeg ga det litt tid for å se om jeg ble frisk. det skjedde ikke så jeg fikk en annen kur, var frisk i 3 dager før det brøt ut igjen. gadd rett og slett ikke gå til legen igjen for følte det ikke hadde noen nytte. Gikk med hals og ørebetennelse av og på frem til februar før jeg hadde fått nok. fikk nok en gang en pencillinkur som skulle være "sterkere". det samme skjedde. Ingen nytte i det. jeg spurte og foreslo blodprøver og om jeg måtte trekke mandler osv, men ingen ting av det jeg sa var noe interresant. Så da gikk jeg nok en gang syk uten noe å gjøre. i mars fikk jeg store tannproblemer og ble satt på en dobbel pencillin kur for å drepe en betennelse, og jeg tenkte at kansje jeg blir kurert for disse betennelsene denne gangen. Det skjedde ikke. Har siden da fortsatt slitt med hovne mandler, susende ører som presser, vanskelig for å svelge, våkner om natten fordi jeg er full av slim i halsen og det er tungt og pusye, stikkende ører, feber osv.. Er helt hjelpesløs her. Trenger virkelig noen råd fra andre der ute som kanskje har peiling på hva dette kan være? rimelig lei nå.. -anonym
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Har hørt noe om at det går an å få streptokokker i halsen? Eller kronisk hals og ørebetennelse? Kjipt og være i din situasjon!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå