AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Var usikker på om denne skulle i samliv eller på sexforumet men vi prøver her. Ok så jeg er samme AB som lurte på om jeg skulle slå opp med den nye dama pga at hun ikke suger. Jeg ga f i det og bestemte meg for å satse videre, og i dag skulle hun være dominant å leke litt bondage leker. Hun syntes det var veldig festlig å ri meg å slutte i det jeg var i ferd med å komme mens hendene mine var bundet. Jeg ble så frustrert og opphisset at jeg vridde meg for å komme meg les mens hun bare fniste og moret seg. Jeg klarte å komme meg løs og tok tak i midjen hennes og ristet henne hurtig noen ganger sånn at jeg til slutt kom. Nå er hun forbanna på meg fordi jeg ødela morroa i følge henne og tok meg til rette? :S Så nå driver hun med silent treathment her og nekter å snakke med meg så hvordan får jeg blidgjort henne nå?
Christinedenfine Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Kanskje det er måten du gjorde det på?? men hun har vel ikke en grunn til å være sur... Den som driver med silent treatment fortjener det samme tilbake.. Eller du får Evt spørre hvorfor hun er sur og hva DERE skal gjøre med det.. Ikke hva du skal
Veps Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes ikke egentlig at hun har grunn til å være sur i det hele tatt. "Den som er med på leken, får tåle steken", heter det ikke det? Hun burde kanskje heller ta det som et kompliment at hun gjør deg så vill at du ikke klarer å styre deg! Er enig med Christinedenfine; silent treatment fortjener silent treatment tilbake 2
Cathrine88 Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes absolutt ikke du skal gi henne silent treatment tilbake. Det er ille nok at en av dere oppfører seg som en furten unge, ingenting løses av at begge gjør det. Si at du ble revet med og at dere må bli enige om noen regler hvis hun ikke vil at det skal skje igjen. Det høres nemlig ikke ut som om dere har regler for sexlekene deres, det burde dere ha for å unngå å havne i samme situasjon i fremtiden. Et safe word for å få henne til å slutte når du absolutt ikke vil mer er minimum. I tillegg må du fortelle henne hvor grensene dine går før dere starter. Ikke la henne binde deg hvis du ikke takler å være bundet. Det kan være utrolig morsomt å binde og erte noen til de holder på å gå fra vettet (hvis de liker det selv også selvfølgelig) for så å slippe dem løs, men da bør man også være klar over hva som kan skje. Du erter ikke en tiger i bur og forventer at den skal være en kosete pusekatt når den slipper løs. :gjeiper: 9
Gjest KateW Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Hvilke egenskaper har denne kvinnen som gjør at du setter pris på henne? 1
Gjest Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Du får kjøpe håndjern til hu så du ikke kommer løs neste gang!
gjest31 Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Var usikker på om denne skulle i samliv eller på sexforumet men vi prøver her. Ok så jeg er samme AB som lurte på om jeg skulle slå opp med den nye dama pga at hun ikke suger. Jeg ga f i det og bestemte meg for å satse videre, og i dag skulle hun være dominant å leke litt bondage leker. Hun syntes det var veldig festlig å ri meg å slutte i det jeg var i ferd med å komme mens hendene mine var bundet. Jeg ble så frustrert og opphisset at jeg vridde meg for å komme meg les mens hun bare fniste og moret seg. Jeg klarte å komme meg løs og tok tak i midjen hennes og ristet henne hurtig noen ganger sånn at jeg til slutt kom. Nå er hun forbanna på meg fordi jeg ødela morroa i følge henne og tok meg til rette? :S Så nå driver hun med silent treathment her og nekter å snakke med meg så hvordan får jeg blidgjort henne nå? Du skal ikke avbryte leken til ei dame som storkoser seg. Det er bare ufint. Leken går ut på at hun er sjef, så stormer du fram og tar for deg !! Noe som tydelig viser hvem som egentlig er sjefen og der så absolutt ikke dama di. 7
Gjest Bandit Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Og du mener silent treatment er en straff?? Hadde enda et par av mine ekser benyttet seg av dette, så kanskje forholdet hadde overlevd... Den ble sendt avgårde litt tidlig... tilbake til saken, så må du virkelig gå i deg selv for å finne ut om dette er noe å satse på. Ligger man altofr langt fra hverandre seksuelt, så kan forholdet lett bli destruktivt og frustrerende. Endret 4. mai 2012 av Bandit 1
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Du skal ikke avbryte leken til ei dame som storkoser seg. Det er bare ufint. Leken går ut på at hun er sjef, så stormer du fram og tar for deg !! Noe som tydelig viser hvem som egentlig er sjefen og der så absolutt ikke dama di. Hvis hun skal være sjef uten at han kjemper imot, må begge være enige om det. Det er ikke mye til lek hvis bare en av partene "storkoser seg." 1
gjest31 Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Hvis hun skal være sjef uten at han kjemper imot, må begge være enige om det. Det er ikke mye til lek hvis bare en av partene "storkoser seg." Enig i at begge skal ha kos, men det ligger vel i kortene at mannen egentlig koste seg. Det var jo han som fikk "behandling", men ble desperat, orket ikke å holde igjen og gjorde en feil. Orker litt "teasing" vel, hun hadde sikkert sørget for utløsning når tiden var inne. 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Det var ufint av deg å ødelegge hennes dominans, men det er like teit av henne å være langsint.. Mistenker at dette forholdet ikke er mye å satse på, dere virker begge veldig umodne og det virker som dere har vanskelig forbå ha en åpen dialog om ting.
Gjest JosefK78 Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Jeg synes du skulle bare gifte deg med henne, det er tydelig at dere passer godt sammen 2
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Enig i at begge skal ha kos, men det ligger vel i kortene at mannen egentlig koste seg. Det var jo han som fikk "behandling", men ble desperat, orket ikke å holde igjen og gjorde en feil. Orker litt "teasing" vel, hun hadde sikkert sørget for utløsning når tiden var inne. Alle er ikke naturlig submissive - og reagerer dermed med å kjempe imot når noen prøver å dominere dem. Uten at det betyr at de prøver å ødelegge for den andre. 1
gjest31 Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Alle er ikke naturlig submissive - og reagerer dermed med å kjempe imot når noen prøver å dominere dem. Uten at det betyr at de prøver å ødelegge for den andre. Nei, men da er det ikke noe vits å leike dominans heller. At man ikke greier å styre seg og heller kjemper i mote - ja da er no point. Han burde ikke ha tatt for seg og tømt kuken uten at hun ønsket det. Det er dårlig gjort. 2
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 Om et menneske skal ha dominans over et annet menneske, så må vedkommende fortjene det. Det er ikke slik at man sier "Nå skal jeg være dominant, så nå kan jeg gjøre alt med deg." Man trer inn i en rolle. Sanser motparten svakhet, forsvinner illusjonen om dominans.
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Nei, men da er det ikke noe vits å leike dominans heller. At man ikke greier å styre seg og heller kjemper i mote - ja da er no point. Han burde ikke ha tatt for seg og tømt kuken uten at hun ønsket det. Det er dårlig gjort. Det er poengløst for deg, fordi du foretrekker den typen lek. For andre er det å kjempe imot en viktig del av leken. De var ikke blitt enige om spillereglene og da blir det vanskelig å holde seg til dem også. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #17 Skrevet 4. mai 2012 Altså, erting i senga er vel og bra det, men når man blir ertet så lenge at det ikke er godt/morro lengre så er det gått for langt i mine øyne, og hun kan nok ta litt selvkritikk for det. Men prøvde du å si i fra mens dere holdt på, at du ville avslutte? Hvis ikke kan du jo ta litt selvkritikk for det:P Kommunikasjon er en fin ting;) 1
Sommee Skrevet 5. mai 2012 #18 Skrevet 5. mai 2012 Var usikker på om denne skulle i samliv eller på sexforumet men vi prøver her. Ok så jeg er samme AB som lurte på om jeg skulle slå opp med den nye dama pga at hun ikke suger. Jeg ga f i det og bestemte meg for å satse videre, og i dag skulle hun være dominant å leke litt bondage leker. Hun syntes det var veldig festlig å ri meg å slutte i det jeg var i ferd med å komme mens hendene mine var bundet. Jeg ble så frustrert og opphisset at jeg vridde meg for å komme meg les mens hun bare fniste og moret seg. Jeg klarte å komme meg løs og tok tak i midjen hennes og ristet henne hurtig noen ganger sånn at jeg til slutt kom. Nå er hun forbanna på meg fordi jeg ødela morroa i følge henne og tok meg til rette? :S Så nå driver hun med silent treathment her og nekter å snakke med meg så hvordan får jeg blidgjort henne nå? At hun ble forbanna for det her hadde jeg ikke vært i nærheten av å tolerere.
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. mai 2012 #19 Skrevet 5. mai 2012 (endret) hadde blitt sur om noen gjorde det med meg. hadde til slutt gjort noe sånt som deg. det er ingenting å bli sur for. dump kjerringa! Endret 5. mai 2012 av Nuppdupp 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå