Gå til innhold

Vil ha sjokolade NÅ!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en stor plate fruktnøtt i skapet som frister noe helt ekstremt. Har nettopp spist en banan og litt melon, men det er virkelig ingenting som tar bort suget etter sjokolade :sjenert:

Å være sunn er KJEDELIG :gjeiper:

Noen andre som har lyst på sjokolade men som prøver å være sunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh, jeg har så lyst på sjokolade! Holder på å ovebevise meg selv om at hvis jeg går bort på den butikken som er lengst vekke nå, så kommer det til å kompensere for en liten kinder milk sjokolade :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sunn person, spiser bare sunn mat! MEN, har jeg lyst på noe usunt så spiser jeg det! Har akkurat spist en skål meg cottage cheese, ja vaniljeyoghurt og blåbær, nå skal jeg spise en skål med yoghurtnøtter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hjelper veldig er å ikke oppbevare sånne ting man blir fristet av i huset. Det er lettere å motstå fristelsene når man er å handler, enn på en sen torsdagskveld når man sitter og slapper av og har lyst på noe godt. Jeg er selv en person som spiser sjokolade hvis jeg har lyst på, men jeg trener og skal ikke ned i vekt. Hvis du skal ned i vekt (?) så tenk deg sånn at dersom du spiser sjokoladen så vil du føle deg kjempebra i det øyeblikket du konsumerer den og helt jævlig etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...