heroles Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hei Jeg får familien på besøk til Oslo på 17. mai. Noen som har forslag til steder hvor vi kan sette oss ned etter toget og spise litt? Ikke verdens dyreste sted, men sentralt i oslo sentrum.
Wonders Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Mona Lisa huset er nyoppusset, rett ved Egertorget. Mama Rosa også på egertorget Cafe Christiania ved stortinget har ute og inne http://cafechristiania.no/?gclid=CMDw6f33468CFUtYmAodn1kSCw Prima Fila ved Rådhuset Brasserie 45 i samme bygg. Dinner i samme bygg ved nationalteateret. Aker brygge har mye, vi har vært på Big Horn StakeHouse 17 mai. Koselig.
pandabear Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Spørs jo litt hva slags mat dere er ute etter da. Uansett bør dere absolutt bestille bord, for det kommer til å være fullt over alt! 2
Karmosin Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Dinner er i Stortingsgata, den som er i samme bygg som Brasserie 45 heter Tabibito. Begge har fantastisk mat. Men ja, anbefal restaurant er ikke så lett når vi ikke vet noe om hva slags mat dere vil ha... Mona Lisa-husets restauranter har grei nok vomfyll av flere slag, for eksempel, mens Dinner har eksepsjonelt bra kinesisk mat, Fjord er en knallbra fiskerestaurant, Ris Bolle har knallbra thaimat og er billig, også videre. Det kommer til å være smekkfullt overalt, ja, og ikke alle aksepterer bordbestillinger på 17. mai.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg vet om noen som bestilte bord på Olivia i august i fjor.
halo Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 ....vi har vært på Big Horn StakeHouse 17 mai. Koselig. Big Horn - koselig - nope 5
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Går det an å bestille bord på 17. mai? Jeg prøvde meg et år og da fikk jeg beskjed om at det gikk an å bestille alle dager i året utenom 17. mai. O.o
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Det er ikke alle som tar i mot bestilling av bord, men de fleste steder der de gjør det er det nok allerede fullt dessverre. Men jeg anbefaler Olivia eller Bog Horn. 1
heroles Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2012 Takk for alle svar. Man får gjerne svar på ting man ikke tenker på selv hvis man utelater hva slags type mat man ser etter:) Vi er åpen for det meste. Men jeg har bestilt bord nå. Og for dere andre som leter etter bord, ring rundt:) Ingen andre her inne vet om det er fullt, for de har ikke ringt alle sammen;)
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Det er ikke alle som tar i mot bestilling av bord, men de fleste steder der de gjør det er det nok allerede fullt dessverre. Men jeg anbefaler Olivia eller Bog Horn. Veldig bra tips mtp. på at jeg tidligere opplyste om at folk bestilte bord på Olivia i august.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå