Anki1971 Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg lette akkurat etter det jeg har skrevet i bryllupsdagboka mi her på kvinneguiden, men finner ingenting av det :-/ Noen som kan hjelpe meg? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Har du skrevet i det nye forumet eller det gamle? Dagboken din fra det gamle forumet ligger ihvertfall fremdeles der.. Skal du flytte den over i det nye forumet må du nok bruke copy/paste.. _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-02-27 17:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg skal skrive i det nye. Men jeg finner ikke den jeg har skrevet i før... Søkte etter den også, men null resultat..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei! Hvis du går hit: http://www.kvinneguiden.no/cgi/UltraBoard/.../UltraBoard.cgi burde du kunne gå inn på bryllupsdagbok og finne den. Bare husk at hvis det er mere enn 30 dager siden sist du gjorde en endring på du endre søket til mer enn 30 dager (som er standard) - gjerne ala vis alle. Så er det bare klipp og lim igjen 1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-02-27 21:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå