Gå til innhold

Bør jeg til legen?

Fremhevede innlegg

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg falt av en hest i forgårs, dvs. ble kastet av og skallet hode både i hesten og kraftig i bakken da jeg falt ned, samt ble tråkket på ved nakken. Jeg brukte hjelm og sikkerhetsvest, og satte meg opp igjen med en gang. Da jeg kom hjem ble jeg veldig svimmel, men jeg tok en smertestillende og la meg. Neste dag like ille, fulgt av kraftige synsforstyrrelser, neseblødninger og kvalme. Ble litt bedre da jeg la meg.

I dag er jeg enda verre igjen, med hodepine, kvalme, svarte flekker for øynene og neseblødninger. Jeg vet ikke om disse greiene kan ha sammenheng med at jeg falt av, men bør jeg ta en tur til legen, eller vil dette gå over? :S

Jente på 22, frisk ellers.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Ta deg en tur på legevakten i dag du, tenker jeg. Du burde nok dratt med en gang!

Gjest odisi73
Skrevet

Det hørest ut som en mild hjernerystelse,du må nok gå til legen og du må ha mye ro og ligge sengen,ikke anstrenge øyne på tv eller pcen.

Håper det går bra med deg :smilyblomst:

Gjest Tekola
Skrevet

Unnskyld, jeg hørtes veldig streng ut. Men jeg skylder på mamma-gener!

Kom deg til legen, det kan være lurt å få sjekket det! Derfor er legevakten et hett tips.

Håper det går bra med deg og at du blir fort frisk!

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Det er viktig å være streng når noen ikke går til legen :fnise:

Må få dem fort til legen slik at de blir fort friske igjen.

:rope: DRA TIL LEGEN SnowLeopard.

Endret av odisi73
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du?

Helt ærlig så tror jeg du må ha mistet all sunn fornuft når du datt av også, god tur til legen!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...