AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hadde flere ganger mistanke om at det var noe rart mellom dem, og magefølelsen gav seg aldri selv om han på sett og vis fikk bortforklart situasjoner jeg synes var merkelig. I ettertid har jeg og eks hatt en grei tone, felles venner og nettverk samt kjæledyr har gjort at vi har hatt kontakt og det har gått greit. Det var jeg som gikk, og han har til tider vært ganske ivrig på å opprettholde kontakt. Til tider har det virket som om han ikke vil gi slipp på meg eller forholdet. Nå har jeg fått vite dette da, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Først ble jeg sint, fordi jeg ofte trodde at jeg var sprø når vi var sammen og jeg trodde han hadde vært utro. Han fikk meg til å føle meg gal og avsindig sjalu som tok opp de hendelsene jeg synes var merkelig. Så var det likevel han som ikke hadde klart å holde buksa på.. Nå er jeg litt tom. Tenkte først å skrive en illsint mail og fortelle ham nøyaktig hva jeg synes. Men han vil vel aldri se noe annet enn seg selv og sine behov..? Jeg kommer til å 'slette' ham fra livet mitt, fra FB, blokkere nummeret hans på tlf, blokkere epostadressene hans og ikke ofre ham et øyeblikk mer. Jeg er så ferdig, og gleder meg til å få ham helt ut av livet mitt. Men ville dere sagt noe til ham? Hva kan man si som slike mennesker vil forstå? Hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Tror ikke jeg hadde greid å gått videre uten å ha latt han vite at jeg vet. Men jeg kan også se for meg at ting ville blitt mer sårt om vi hadde måtte snakke om dette. Så kanskje det er det beste å bare la det ligge og gå videre. Du fortjener bedre
Gjest Bud Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Det kommer til å gnage deg, så du kan jo fortelle han rolig og avslappet at du vet hva han har drevet med, og at du etter dette ikke vil ha mer med han å gjøre 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg ville latt ham vite at jeg nå visste om det, og at hans sjangse for å opprettholde et vennskap/bekjentskap til meg er helt borte. Jeg hadde nok kokt sammen en hard, men rasjonell tale.
daemonia Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Jeg holder med de første talerne og sier at du bør ta det opp med ham. Siden dere ikke er sammen lenger (heldigvis!) så gjør det du kan for å ikke få et raserianfall selv om det er en helt naturlig reaksjon. Dere har gått fra hverandre, og har gått videre, det er ikke noe poeng i å sette himmel og jord i bevegelse da.
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Hmmmm.... På den ene siden ville den hardeste straffen vært å bare ignorere ham fullstendig nå, uten å la ham vite at du vet. Da vil han for alltid gå rundt og lure på hva han gjorde galt, og mistenke at du vet, men alltid uten å være helt sikker. Det kommer til å gnage noe jævlig på ham. På den andre siden ser jeg nok at jeg personlig ville sagt at jeg vet, for min egen forlettelses skyld. Litt sånn "In your face" og "Go to hell" og andre engelske, passende uttrykk. 1
Elle Melle Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 En enkel sms holder: Skam deg for å ha vært utro. Skam deg enda mer for å ha lurt meg når jeg skjønte det. Du er en taper. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Ts her Takk for fornuftige svar. Jeg kommer nok til å sende ham en mail, må bare bruke litt tid på å formulere meg skikkelig. På sett og vis er det litt godt å få vite at det ikke var jeg som var paranoid, og endelig få bekreftet det magefølelsen min visste. Nå føles det som om jeg endelig kan bli HELT ferdig, og gå videre. Har et godt liv, og nå kan det bare bli bedre 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Folk som med vitende og vilje lurer meg trill rundt har ikke noe i livet mitt å gjøre. De er ikke venner men parasitter. Du tar den store røde "DELETE" knappen og trykker HARDT så alle kontakter til ham og krypet han lå med forsvinner. Og så skaffer du deg venner som respekterer deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Nå har jeg slettet ham, på alle mulige måter. Jeg føler bare lettelse nå, heldigvis. Det verste er at han var forloveren til mannen hvis kone han lå med. Barndomskamerater, vokst opp sammen. Det sier vel nok om eksen min igrunn. Ts, som skal ta seg en is i sola nå 1
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 Nå har jeg slettet ham, på alle mulige måter. Jeg føler bare lettelse nå, heldigvis. Det verste er at han var forloveren til mannen hvis kone han lå med. Barndomskamerater, vokst opp sammen. Det sier vel nok om eksen min igrunn. Ts, som skal ta seg en is i sola nå Hah, drøyt
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Sendte forresten en melding først, hvor jeg sa at jeg visste alt og ikke ønsket å høre fra ham eller se ham igjen. Ts
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes du overreagerer. Bare en som har vært eller kommer til å være utro vil si noe sånt 1
Gjest Maneater Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Har du muligheten til å ta en "Shanya Twain"? Hun giftet seg med mannen til venninna som var utro med mannen til Shanya. 4
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 De er jo ikke sammen lengre. Og så? Hvis du fant ut hvem som banka deg opp og knuste tennene dine på byen lenge etter det skjedde, ville du ikke anmeldt det?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Og så? Hvis du fant ut hvem som banka deg opp og knuste tennene dine på byen lenge etter det skjedde, ville du ikke anmeldt det? Det er ikke ulovlig å være utro, så det blir noe annet. "I prinsippet forble hor straffbart i norsk lov (straffelovens § 379), frem til 1972, men lovbestemmelsen var sovende de siste tiårene den eksisterte." Kilde: Wikipedia.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes ikke det er å overreagere når hun bare sier at hun ikke vil snakke med ham mer? Det kunne jeg sagt selv om han ikke hadde vært utro, ikke alle har kontakt med eksen i lang tid etter brudd. 2
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Det er ikke ulovlig å være utro, så det blir noe annet. "I prinsippet forble hor straffbart i norsk lov (straffelovens § 379), frem til 1972, men lovbestemmelsen var sovende de siste tiårene den eksisterte." Kilde: Wikipedia. Poenget hadde ingenting å gjøre med om det var lovlig eller ikke. Jeg hadde bytta ut å oppleve utroskap mot en tannlegeregning på 20 000 lett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå