Gå til innhold

Jernmangel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått påvist jernmangel og har begynt å ta jerntabletter. Jeg har tatt dem i tre dager nå, merker selvfølgelig ingen forandring. Jeg lurer på hvor lang tid det går før det begynner å virke?

Noen som har hatt jernmangel her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk og påvist jernmangel, gikk på jerntabeletter i 3 mnd, merket ingen forskjell, tok ny prøve hos legen, og da var jernverdiene normale.

End of story.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk og påvist jernmangel, gikk på jerntabeletter i 3 mnd, merket ingen forskjell, tok ny prøve hos legen, og da var jernverdiene normale.

End of story.

Burde du ikke kjenne forskjell når jernlagrene blir fullt opp? Nå mistet jeg håpet litt..

Skrevet

Jeg merket stor forskjell etter tre mnd med "påfyll". Blant annet mister jeg mindre hår, sover bedre og mindre, er kvikkere og har bedre konsentrasjon. Kan ikke utelukkende si at dette kommer av jernet selvfølgelig.

Skrevet

Jeg hadde jernmangel før, og fikk jerntabletter, men de er så tøffe mot magen. Derfor gikk jeg gikk over til å bare tilpasse kostholdet i stedet; masse grønne grønnsaker og leverpostei + et lite glass appelsinjuice hver dag. Aldri vært plaga med jernmangel siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...