Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg havnet i senga med en fyr for noen uker siden. Jeg går ikke på p-piller, og dette skjedde rett rundt eggløsningstiden.

Han var aldri inni meg, men han dyttet liksom penis "inntil" mange ganger før han kom. Han kom utover seg selv, men jeg fikk sperm i håret osv. I ettertid ble jeg livredd for at jeg hadde fått det på hendene og tatt på meg selv etterpå, jeg klarer ikke å huske detaljene helt.

Morgenen etter tok jeg angrepillen, fordi jeg var livredd for at jeg kunne ha fått noe inn likevel. Det gikk kanskje 7 timer fra det skjedde til jeg tok pillen.

Men nå, tre uker etterpå, har jeg fortsatt ikke fått mensen :tristbla: Og de siste dagene har jeg vært skikkelig kvalm og hatt murringer.

Finnes det noen mulighet for at jeg er gravid tross alt??! Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest lilja
Skrevet

Om du har hatt murringer så er det mulig at mensen kommer snart. Om han ikke kom inne i deg så tviler jeg på at du ble gravid, men du kan jo ta en test da. Når hadde du mens sist da, om du vet?

AnonymBruker
Skrevet

Har det falt deg inn å ta en test? Spesielt siden du er 3 uker over tiden? Uansett hørtes det nesten umulig ut at du skal ha blitt gravid av det der. Mensen kan ha blitt utsatt pga du er stressa over eventuell graviditet.

• Liker 2
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Ingen av oss kan svare på det. Ta en test eller en tur til legen du.

Skrevet

Ja, du kan ha blitt gravid! Det er vanlig at det kommer litt sperm ut før utløsningen, og sperm kan gå fra vulva og inn, selv om det nok ikke er så vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...