Gå til innhold

Er disse foreldrene helt sinnssyke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne type familier finnes i alle land, jeg lover deg. Det er sprøtt for meg og deg, men for noen er det normalt, og de ville sett på det faktum at du bor hjemme og foreldrene dine ikke har noe de skulle sagt på som rart og manglende respekt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg bodde der la jeg også merke til hvor umodne og uvitende mange av mine jevnaldrene var, og en del fjortiser. Som snakket om helgen som var "drakk to øl, og ble såååå full" Man rynker litt på pannen når det kommer fra en 19- åring.

Vel, heller at det kommer fra en 19-åring, enn en 14-åring, som det ofte gjør her i Norge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg funnet ut at hun ikke fikk gå på skolen som barn, altså "homeschooled". Hun sier at hun var mye alene som barn, og når hun var med andre barn var det bare en av gangen. Hun sier at fordi hun hadde så liten kontakt med andre barn når hun var liten, snakker hun litt annerledes enn de andre vennene hennes. :tristbla:

• 2 uker senere...
Gjest silja
Skrevet

Det høres kjent ut..Da jeg var Au pair i florida for 10 år siden (herrejesus, nå har jeg blitt gammel!) hadde jeg innetider jeg måtte følge, og da jeg kom for sent fikk jeg HUSAREST i en uke! Vi hadde familiemøte, og fikk ikke snakke om man ikke holdt i "the talking stick"!! Haha, ganske komisk å tenke på i ettertid egentlig! Det hjalp lite å minne dem på at jeg var ansatt hos dem for å passe deres barn, ikke å bli behandlet som en unge selv..Jeg fikk kunn ha med barna ut i hagen BAK huset, ikke ved innkjørselen..Og vi bodde i et fint strøk med port og greier..

De hadde også en jente som satt barnevakt de få kveldene jeg hadde fri.Henne ble jeg godt kjent med, og inviterte henne noen ganger på besøk. Da ble hun kjørt til oss av foreldrene, så var foreldrene alltid med inn i huset for å sjekke at det ikke var gutter der. Det samme gjorde de når hun skulle hentes..Jenta var 18 år!

Men sånn var det nå der borte..Må være slitsomt å være så hysterisk..Og jeg ser for meg at om man har en så streng oppvekst må man jo få en vannvittig trang til å "go wild" når man først slipper fri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...