Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Både jeg og søsteren min styrer litt smaken til menn, blir litt sånn argumentasjon som at de må jo vise takknemlighet ved å gå med plagget, vi har jo tross alt kjøpt det til dem. :gjeiper: Heldigvis holder de en klassisk stil, gensre med striper, mørke dongeribukser og ellers en enkel og ordentlig stil. De har opprinnelig litt bomsete nerdestil type det "første og beste fra Dressmann" og blir litt sånn ??? i blikket hvis de får høre forakten vår mot Dressmann. :fnise: Tror de egentlig er glad for litt stødig kvinnehjelp. :-)

Jeg har voldsomme fordommer mot folk med gangstaklær, men det er mer fordi attituden ofte er sånn "yo, jeg eier gaten, pass deg ellers slår jeg deg ned", de ser ut som udetonerte bomber som begynner å fråde når som helst. :haar: Jada, det finnes bra folk blant dem.

Klessmaken har ganske mye å si, siden det ofte reflekterer mye som jeg ikke helt har definisjonssvar på her og nå. Det er noe man bare "vet". :gjeiper: Det meste går på attitude, ikke alltid klesstil for min del. Og ofte ser jeg at de med noenlunde lik attitude har en ganske lik klesstil.

skrivefeil

Endret av Valiumsjunkie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...