Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye vektlegger du klesstil i valg av kjæreste?

For meg teller det kanskje 10%. Ikke det viktigste, men ganske viktig likevel. Skoene er viktigst av klærne. De teller kanskje 4-5%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg teller det kanskje 10%. Ikke det viktigste, men ganske viktig likevel. Skoene er viktigst av klærne. De teller kanskje 4-5%.

Ja, det betyr noe, det betyr gjerne noe for førsteinntrykket som er ganske avgjørende. Å si at det betyr 10% osv. blir fullstendig tøvete, minner om Anders Behring Breivik argumentasjon

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det mulig å få til en eneste diskusjon uten å nevne det navnet? :kjefte: Hvordan man går fra klesstil til ABB er uforståelig for meg... moving on?

On topic:

For meg har det lite å si for valg av kjæreste, men mye å si for (første)inntrykket. Og inntrykket jeg har av en person har mye å si for om jeg i det hele tatt er villig til å vie noe tid eller energi på personen, og om jeg kan se han som en potensiell kjæreste. Det blir feil å si at klesstilen i seg selv har mye å si, men den er jo med på å danne et inntrykk av enhver person man møter. Og fordi jeg er litt (for) rask til å dømme folk ettersom jeg liker å tro at jeg kjenner meg selv veldig godt og at ingen noen sinne kan overraske meg, så er det nok viktigere for meg enn jeg liker å innrømme.

Endret av OhSerendipity
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klesstil er viktigere enn "utseendet" som sådan synes jeg. Ikke fordi jeg er noe opptatt av mote og sånn, men hva slags stil/klær vedkommende har signaliserer om mye om hva slags type han er.

Og bare så det er sagt; jeg liker heller dem som mange kanskje vil si "ikke har en klesstil", enn de som legger veeeeldig mye i å pynte seg f.eks.

Men ja, klær har mye å si for førsteinntrykket iallefall.

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det er ikke viktig. Dersom jeg misliker den, så kan jeg jo bare forandre den! :D

Skrevet

Nei, det er ikke viktig. Dersom jeg misliker den, så kan jeg jo bare forandre den! :D

hahah good one :)

Vell, klesstil sier jo litt om personlighet, men det er jo ikke megaviktig. Jeg er en veldig classy person, oldschool på ganske mange og jeg er snill som et lam. Yes, jeg tør å si det.

Men jeg kan godt gå kledd som en gangster til tider.. Det spørs egentlig hvem jeg går med og hva jeg gjør. Hvis du mener på dates, vil jeg si at det er ganske viktig. Da kommer den gamle meg tilbake, altså classy. Fint kledd og alt skal være strøkent, nyvasket etc etc etc. Da forventer jeg at jenta ikke kommer i en topp med utrigning til tusen så hele verden kan se hennes wrack. Så det er vell viktig, samtidig ikke så veldig viktig. For som HunterLady sier, man kan alltid skifte på stilen, noe jeg gjør veldig ofte :P

men har jo en hovedstil som jeg kjører på fester og dater etc etc

AnonymBruker
Skrevet

Antar at det var en spøk.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Egentlig så var det en spøk ja, men det er noe sannhet i den også. Man trenger ikke forandre mennesket selv om man forbedrer/forandrer klesstilen. Man kan fortsatt være seg selv å ha sin stil, nesten uansett klær. Attitude sier mer enn klær. Selvsagt ikke i alle tilfeller.

Det er vanlig at noen hjelper partneren sin med å kle seg. Det trenger ikke være en negativ ting.

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn til å spøke om dette.

Det er dama i de fleste parforhold som styrer mannens klesstil.

Kjøper som regel klærne hans også. Jævla praktisk! :ler:

Nesten så jeg får lyst på dame :smoke: hehe

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så var det en spøk ja, men det er noe sannhet i den også. Man trenger ikke forandre mennesket selv om man forbedrer/forandrer klesstilen. Man kan fortsatt være seg selv å ha sin stil, nesten uansett klær. Attitude sier mer enn klær. Selvsagt ikke i alle tilfeller.

Det er vanlig at noen hjelper partneren sin med å kle seg. Det trenger ikke være en negativ ting.

Men hvis dere bare har ulik oppfatning av hva som er pent, uten at han går kledd som en dass, da ville jeg vært veldig forsiktig med å skulle forandre klesstilen hans.

Eksen min prøvde på det, og hun hadde ganske skral smak selv. Viste seg etter hvert at hun ikke respekterte meg, så jeg dumpa henne.

Skrevet

Ingen grunn til å spøke om dette.

Det er dama i de fleste parforhold som styrer mannens klesstil.

Kjøper som regel klærne hans også. Jævla praktisk! :ler:

Nesten så jeg får lyst på dame :smoke: hehe

det er egentlig ganske greit da... Vi slipper å gå ut å shoppe :)

Hvis dama har en bra stil, why not ... Hvis hun har en forferdelig stil, så ehm... ja...

Nesten så jeg også får lyst på dame :P hehe

Gjest hogwash
Skrevet

...

Så lenge vi ikke snakker VELDIG alternativt, gir jeg for det meste f ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Men hvis dere bare har ulik oppfatning av hva som er pent, uten at han går kledd som en dass, da ville jeg vært veldig forsiktig med å skulle forandre klesstilen hans.

Eksen min prøvde på det, og hun hadde ganske skral smak selv. Viste seg etter hvert at hun ikke respekterte meg, så jeg dumpa henne.

Jeg er veldig åpen som person og respekterer de fleste stiler, så jeg ville ikke endra stilen dersom dette fikk fram det beste i ham. Men noen ganger kan stilen være med på å ødelegge, og noen ganger kan man faktisk se bedre hva en person kler enn h*n gjør selv.

Og jeg har en meget god sans for klær, så dette hadde vært nada problem for min del. :)

Og jeg er også åpen for stilendringer selv, og har ingen problemer med å prøve ut nye ting dersom typen mener at jeg ville kledd noe annet enn jeg er vant til.

Skrevet

Krise er det jo ikke, men klart klesstil kan påvirke i positiv og negativ retning. Skygger definitivt banen om berta ser ut som en blogger, for eksempel. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

For meg er det viktig. Ikke at det er merkeklær eller noe, men at det ser pent ut. Hele, rene klær som sitter pent. Må også være i stand til å ta på seg en dress uten å klage samt smoking.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Tja, spiller egentlig ikke så stor rolle. Så lenge dama ikke er helt alternativ påfugl eller white-trash ala Jersey Shore går det meste greit

Forventer at jeg skal få kle meg som jeg vil så kommer heller aldri til å bestemme over klesstilen til en kjæreste

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger. Ønsker man å diskutere ABB kan dette gjøres i eget forum.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Bare hun ikke kler seg som en narkoman eller byens største slut er jeg klar for det meste. Hun må bare kle seg anstendig.

Endret av Pene sko...
Skrevet (endret)

Har litt å si. Men trenger ikke å ha noe veldig fin klesstil sånn egentlig. Menn skal være menn, ikke helt vite hva man burde ha på seg. Men det bør ikke være skikkelig ille heller. Vil ikke være flau over noen pga klesstilen deres liksom. Men det meste annet funker. Det viktigste er kanskje at klærne er rene. Skitten t-skjorte med halve middagen på fungerer dårlig, også har jeg forbi mot slike bukser i slikt stoff. kun lov på når man trener!!!

Endret av solch
Skrevet

For meg har klesstilen utrolig mye å si, nesten mer enn utseende tror jeg. Mulig jeg er rar, men jeg føler også ofte at klesstilen gjør utseende til en person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...