Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Jeg var nettopp på en konsultasjon for brystimplantat. Jeg har ikke store bryster, men allikevel anbefalte han på det sterkeste et brystløft først. Han sa det definitivt ble best resultat om man gjør dette i to omganger, først løftet, så etter 3 mnd kunne jeg legge inn silikon. Jeg ble selvfølgelig veldig skuffet over at jeg er nødt til å ta et løft i i tillegg.. Gruer meg noe fryktelig til å ha sånne arr.. :-( Er det noen som har erfaringer med brystløft? hvordan ble resultatet? var det verdt det? la du inn proteser samtidig - eller etterpå? Og ikke minst, ble arrene fryktelig stygge? TAKK!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Jeg lurer også på hvilke erfaringer dere har med å ta brystløft MED innlegg med en gang, eller i tilfeller hvor det har blitt gjort i etterkant! Hadde vært veldig kjekt å gjort det samtidig.... :-/ Jeg var nettopp på en konsultasjon for brystimplantat. Jeg har ikke store bryster, men allikevel anbefalte han på det sterkeste et brystløft først. Han sa det definitivt ble best resultat om man gjør dette i to omganger, først løftet, så etter 3 mnd kunne jeg legge inn silikon. Jeg ble selvfølgelig veldig skuffet over at jeg er nødt til å ta et løft i i tillegg.. Gruer meg noe fryktelig til å ha sånne arr.. :-( Er det noen som har erfaringer med brystløft? hvordan ble resultatet? var det verdt det? la du inn proteser samtidig - eller etterpå? Og ikke minst, ble arrene fryktelig stygge? TAKK!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Henger brystene dine mye? (Tenker jo at det er vanskelig med svært mye heng om du har relativt små bryster). Silikon er ikke alltid en løsning som gir "fine" bryster i alle tilfeller, selv om de blir større, selvfølgelig. Om du har en form på brystene som gjør at de ikke ville blitt såkalt pene ved kun forstørring, kan det være derfor kirurgen foreslår et løft i tillegg/etterkant, for å også gi dem en fin form i tillegg til størrelse. Det er jo mange klinikker hvor du kan gjøre begge deler i en operasjon, men det kan jo være en god grunn for at kirurgen råder deg til dette. Det kan jo være enklere å ta forstørringen først, og så ordne en fin form ved å løfte etterpå. Ved brystløft så flyttes jo brystvorten høyere opp og areola kan også forminskes. Om du har brystvorter som peker litt nedover vil ikke alltid kun silikon gjøre at brystvortene kommer høyere opp, for alt jeg vet kan silikon kanskje kunne føre til at de sitter ennå lengre ned på brystet, alt dette kommer vel litt an på brystformen. Jeg har tatt løft, og har da arr rundt areola som i dag ikke vises. Om du har en hud som gror fint trenger ikke arrene bli noe særlig synlige. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå