Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vent og se hva gurlza svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg at du bør svare enten "Takk" eller "Takk det samme"/"Takk i like måte", gjerne med et smilefjes på slutten. Å svare cocky eller ikke svare i det hele tatt (som jeg ser at flere gjør) synes jeg personlig at man ikke burde gjøre!

Skrevet

"Takk, vil du komme hjem til meg så skal jeg gi deg noen makeup tips?" - funker som fy.

Den her er "treffsikker" :fnise:

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Problemet med internett er at alle er James Bond eller Don Juan bak tastaturet og det krever ikke noe særlig selvtillit å skrive ting man vanligvis ikke tør i det virkelige liv. Derfor vil de blant oss som ikke har noen problemer med å være ærlige, direkte eller gi kompliment i det virkelige liv oppleve en litt annen dynamikk online.

Jeg sier ikke at mannen skal begynne å spille spill, men jeg tror det kan være lurt å holde litt tilbake og gjerne være mer utfordrende enn alle andre som pøser på med komplimenter og serverer seg selv på sølvfat. Gi henne for en gangs skyld muligheten til å være interessert og muligheten til å kjenne etter før du kveler henne helt med overdreven interesse når du ikke engang kjenner henne.

Om han svarer, "Takk, du er også helt utrolig nydelig" og dette er en jente han holder på å bli kjent med og nettop har møtt online, så mener jeg at han balanserer på en tynn linje. Om de har møttes før i det virkelige liv, så blir det en annen dynamikk. Om det er en jente som aldri får kompliment, så er det sikkert en helt annen historie.

Å si "Takk, det viser at du har bra smak når det gjelder menn." og blunke litt, KAN være morsomt om det er levert rett og det passer personligheten til trådstarter. Nøkkelen er å levere det med humor, slik at det ikke blir ren arroganse.

Eventuelt, "Takk for komplimentet. Du er snill." Så enkelt kan det gjøres og det er trolig hva jeg personlig ville sagt, selv om det kommer an på humøret mitt der og da.

En av mine favoritter er en variasjon av: "Det er et eller annet ved deg som gjør meg utrolig nysgjerrig, men jeg er usikker på hva det er. Jeg kjenner mange søte jenter, men det er noe spesielt med deg. Og jeg har lyst å finne ut hva det er."

:)

Skrevet

"Takk, vil du komme hjem til meg så skal jeg gi deg noen makeup tips?" - funker som fy.

:balltre:

Gjest .-L-.
Skrevet

Som regel er det jo vi menn som overøser kvinner med komplimenter på sjekkenettstedene. Damene sier "Hihi, takk", men gir ikke så mye tilbake. Men nå har jeg fått et kjempekompliment på utseendet mitt fra en jente som jeg synes er utrolig søt (har ikke kommentert utseendet hennes så langt). Så hvordan bør jeg svare? Redd det vil drepe spenningen litt om jeg svarer noe slikt som "Takk. Jeg synes du også er pen". :gjeiper:

Ønsker å holde en flørtende tone.

Du trenger ikke å gi henne en kompliment tilbake med engang, det blir litt feil. Vent til du finner noe du faktisk vil komplimentere :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

"Takk, du var ikke så verst du heller!" Det pleier å funke på meg i hvertfall.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du trenger ikke å gi henne en kompliment tilbake med engang, det blir litt feil. Vent til du finner noe du faktisk vil komplimentere :)

Den synes jeg var best. Bedre at komplimenter kommer fra hjertet enn at man bare svarer noe for å være høflig/gjengjelde komplimentet :)

Gjest .-L-.
Skrevet

"Takk, du var ikke så verst du heller!" Det pleier å funke på meg i hvertfall.

Hehe, jeg kan bruke den som en tease :) Det funker for meg også!

Gjest .-L-.
Skrevet

Den synes jeg var best. Bedre at komplimenter kommer fra hjertet enn at man bare svarer noe for å være høflig/gjengjelde komplimentet :)

Jeg komplimenterte en dame på skriveferdighetene for ikke så lenge siden. Hun skrev veldig morsomt og jeg ble litt satt ut fordi jeg viste ikke at hun hadde så god humor. Hun ble kjempe glad når jeg skrev at hun var kjempe flink :)

Skrevet

Hva med "Takk for det! :) Hva driver du med i dag, da?" for å holde samtalen gående, også får du heller komme med komplimenter senere =)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

For å være ærlig tror jeg ikke det spiller noen rolle hva du svarer. Hun har tatt kontakt fordi hun er interessert og synes du er kjekk, så her er det bare å skru på sjarmen og kjøre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...