AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Som regel er det jo vi menn som overøser kvinner med komplimenter på sjekkenettstedene. Damene sier "Hihi, takk", men gir ikke så mye tilbake. Men nå har jeg fått et kjempekompliment på utseendet mitt fra en jente som jeg synes er utrolig søt (har ikke kommentert utseendet hennes så langt). Så hvordan bør jeg svare? Redd det vil drepe spenningen litt om jeg svarer noe slikt som "Takk. Jeg synes du også er pen". :gjeiper: Ønsker å holde en flørtende tone.
OhSerendipity Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville nok ikke slått tilbake med et kompliment med en gang. Det kan fort virke som om du bare sier det fordi det er forventet og hyggelig. Klekk heller ut et fint kompliment (som du virkelig mener) og spar det til en annen gang. Da vil det sannsynligvis ha større effekt 5
Gjest Janus Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Du kan vel bare si "Takk" og la det være med det? No big deal. Dette skjer vel med deg hele tiden? Eller? Om du er litt cocky kan du eventuelt legge på at du synes hun har bra smak når det gjelder menn. 1
Gjest Janus Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Når det gjelder kompliment i seg selv, så er jeg ikke redd for å gi det til kvinner eller generelt vise at jeg setter pris på henne. Men når det gjelder internett føler jeg at det blir en litt annen dynamikk, så jeg vil anbefale deg å være litt forsiktig med kompliment online. Å være nær en kvinne, se henne dypt i øynene og vise henne med hele kroppen din at du synes hun er helt fantastisk nydelig, har en litt annen effekt enn å fortelle det per tekst på internett. Det er noe alle gjør på internett, hun hører det fra alle og det mister litt effekten. Spar på ammunisjonen og bruk den i det virkelige liv.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Du kan vel bare si "Takk" og la det være med det? No big deal. Dette skjer vel med deg hele tiden? Eller? Det skjer en del i fylla på byen, men vanligvis er jo jenter veldig sjenerte :gjeiper: Og på nettet har de som sagt nok med å ta imot komplimenter.
Alina X Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Du kan vel bare si "Takk" og la det være med det? No big deal. Dette skjer vel med deg hele tiden? Eller? Om du er litt cocky kan du eventuelt legge på at du synes hun har bra smak når det gjelder menn. men det må han gjøre på en morsom/tullete måte,hvis ikke vil ha bli oppfatta som cocky:)
Chelmon Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Kan du ikke bare si at du synes hun er utrolig søt da, og at du synes det var koselig at hun synes du er (hva hun nå sa) og at du ikke er vant til å få så mange komplimenter på utseende. Ser ikke helt vitsen med å late som ditt og datt jeg da Vær deg selv og vær ærlig, da har dere til og med noe å snakke om. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 men det må han gjøre på en morsom/tullete måte,hvis ikke vil ha bli oppfatta som cocky:) Er det ikke bra å være cocky da?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 men det må han gjøre på en morsom/tullete måte,hvis ikke vil ha bli oppfatta som cocky:) Bare å slenge på en wink face vel?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Kan du ikke bare si at du synes hun er utrolig søt da, og at du synes det var koselig at hun synes du er (hva hun nå sa) og at du ikke er vant til å få så mange komplimenter på utseende. Det tror jeg er turn-off. Det vil kanskje få jenta til å tenke "hmm, kanskje han ikke var så kjekk likevel". Jenter vil jo ha en mann som andre også kan se at er kjekke. En de kan legge til på facebook som "in a relationship with" og vise fram til venner og kjente.
Gjest Søgni Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Er det ikke bra å være cocky da? Å være påtatt cocky, eller på grensa til arrogant og selvgod/selvhøytidlig er ikke bra, mener jeg. I skriftlig kommunikasjon kan det være vanskelig å holde seg/bli tolka til å være på "riktig side" av denne grensa. Å være litt cocky er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det er ikke alle som er det med stil.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 "Du har pinedø bra mannesmak " Kan ikke misforstås
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #14 Skrevet 2. mai 2012 Er det ikke bra å være cocky da? ikke på nettet....men feks en jeg jobbet med var utrolig cocky fyr, jeg falt som en flue øyeblikkelig...true story
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #15 Skrevet 2. mai 2012 Tror det er bra på nett også, hvis man husker wink face
Chelmon Skrevet 2. mai 2012 #16 Skrevet 2. mai 2012 Det tror jeg er turn-off. Det vil kanskje få jenta til å tenke "hmm, kanskje han ikke var så kjekk likevel". Jenter vil jo ha en mann som andre også kan se at er kjekke. En de kan legge til på facebook som "in a relationship with" og vise fram til venner og kjente. Kan bare snakke for meg selv, men jeg synes det er mye mer turn on med en ærlig mann som sier hva han tenker - heller det enn en som sier hva han tror jenta vil like. Selvfølgelig vil de fleste ha en de synes er kjekk - men man blir jo ikke mindre kjekk av at man er ærlig vel. Dersom noen synes jeg er så fæl at jeg ikke kan vises fram til venner og kjente tror jeg nok det hadde vært bedre om vi ikke ble sammen I dette tilfellet kommer det jo også fram at de synes hverandre er attraktive, så tviler på at det et problem.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #17 Skrevet 2. mai 2012 Du vet jo ikke hva en mann tenker Kanskje er TS ikke et av verdens underverker, men hvorfor ikke late som om han er det så lenge jenta er fornøyd med han? Selvtillig må vel være bra
Inx Skrevet 2. mai 2012 #18 Skrevet 2. mai 2012 "Takk, vil du komme hjem til meg så skal jeg gi deg noen makeup tips?" - funker som fy. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #19 Skrevet 2. mai 2012 "Takk, vil du komme hjem til meg så skal jeg gi deg noen makeup tips?" - funker som fy. Tror ikke denne funker på så mange. Eller hva sier dere, jenter?
Inx Skrevet 2. mai 2012 #20 Skrevet 2. mai 2012 Tror ikke denne funker på så mange. Eller hva sier dere, jenter? Tviler du på min visdom? Perler for svin altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå