AaaaK Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hvor skal jeg bo!?! Kan noen fortelle meg litt om alle stedene? Kanskje noen har egen erfaring eller kjenner noen som bor der? Har laget en annen tråd også, med et veldig bra svar. Men skulle gjerne hatt mer å gå på
Sweet77 Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Prøv Lundebekken studenthjem. Veldig deilig sted å bo
AaaaK Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2012 Hehe! Hvorfor synes du? Hva er bra med det, og kan du si noe generelt omd e andre? Vil egentlig gjerne ha eget bad, men deler gjerne kjøkken med noen andre. Da får man liksom både privaliv og det sosiale. Så i hovedsak er jeg mest innstilt på Storhove, Vargsatd, Bakeriet eller Smestad. Men er mulig å rikke meg da He he
Sweet77 Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Kommer seff an på hva du søker og om man har egen leil eller må dele, men de egne er veldig fine og praktiske, har alt, også mulighet til å sette inn egen vaskemaskin om man vil det. De delte vet jeg ikke så mye om, om det er 2 eller 4 - eller kanskje begge deler? Bra utetun der, mye studentfamilier med barn og derav ganske rolig. Egne terrasser, upåklagelig utsikt i de fleste(?). Vet ikke om det hjalp så myepå det du lurte på, men dette er det jeg har i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 deler gjerne kjøkken med noen andre. Mitt tips: prøv å skaffe eget kjøkken - ingen kan stjele maten din - kjøkkenet er alltid ledig når du trenger det - du slipper å komme til et grisete kjøkken som andre har griset til - hvis naboen er en idiot, slipper du å møte ham/henne når du skal lage mat.
mas Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har bodd ett år på Storhove og trivdes veldig godt der. Hadde dublett så jeg delte kjøkken og bad, men de har også rom der man har egne bad. Også syns jeg det var veldig kjekt å bo bare rett over vegen for HIL
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå