Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal straks til Praha, og har fått med meg at det er billige sko der. Tenkte å kjøpe fotballsko til sønnene, er det like billig?

Noen butikker å anbefale, eller er det hipp som happ?

Skal bo i gamlebyen, men skal vel bevege meg en tur til nybyen og. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN som har erfaring med å kjøpe fotballsko i Praha?

Kjøper dere bare damesko? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

(Utenlandske) merkesko (som jeg antar er det du skal ha?) er ikke billigere i Tsjekkia. Om det finnes andre, ukjente merker som er billig, skal jeg ikke uttale meg om.:) God tur!

Skrevet

Hm....jeg har sammenlignet priser på fotballsko på nett, og det er da virkelig stor forskjell på pris! Jeg har funnet adidasfotballsko til ca halv pris.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

har vært i praha mange ganger, men aldri opplevd at skoene er billigere enn her. har vært 2,5 timer utenfor i en øde landsby også, men heller ikke der var skoene billigere ;) men du kan jo håpe. kanskje jeg har vært i feil butikker :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, da har du vært i feil butikker! Var der for....4 år siden, og da var jo sko svinbillige! men, kanskje det har endret seg? Jeg får vel bare vente å se!

AnonymBruker
Skrevet

Kom nettopp hjem fra Praha, og min erfaring er at de kjente merkene ikke er noe billigere i Praha enn i Norge (stakkars folk - lønningene deres er jo MYE lavere enn våre..) dessverre. Nå kikket ikke jeg spesifikt etter sko, men det var i hvert fall det jeg erfarte i alle butikkene jeg var inne i. (Både i gamle og nye deler av byen..)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da har du vært i feil butikker! Var der for....4 år siden, og da var jo sko svinbillige! men, kanskje det har endret seg? Jeg får vel bare vente å se!

Sko er billigere, sånn generelt, merker er ikke. Nike, Adidas etc. koster ca. det samme her som det gjør i andre deler av verden.

• Liker 1
Skrevet

Har da funnet Adidasfotballsko til nesten halv pris på Tsjekkisknettbutikk, så mye dyrere kan det vel ikke være i butikken kontra nett?

MEN, på lørdag finner jeg det ut! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...