AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Gutt 18 her med et problem... Når jeg tar på kondom så sitter den ikke stramt slik jeg tror den skal, men den henger slapt på! Virker som jeg nesten måtte hatt to "peniser" av min bredde for at den skulle ha sittet stramt uten å dette av. Tidligere pleide jeg å holde den fast med fingrene mens jeg hadde sex, men nå har jeg gått over til å bruke en strikk til å holde den fast. Er dette trygt i forbindelse til graviditet?? Kjæresten min er 21 og jeg klarer aldri å kjenne så mye når vi har sex, og ikke hun helder. Hun gjør knipe-øvelser og alt det der. Men jeg hater når hun spør om jeg er inni henne eller ikke, eller når hun sjekker med fingrene om jeg er inni vaginaen! Føler meg som verdens største taper da. Det virker som hullet hennes er så stort i forhold til min "penis"! En gang begynte hun å grine fordi vi hadde sex og jeg kom uten å være inni henne. HATER DETTE PROBLEMET! Kan det være at hun har blitt utvidet fordi eksen hennes hadde større "utstyr" en meg?? Vil størrelsene tilpasse seg med tiden??
Gjest _La Femme Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Nei, det er ikke trygt å ha et strikk rundt kondomen under samleie. Kjøp deg kondomer av mindre størrelse. Du er ikke en taper. Jenter blir ikke utvidet der nede av å ha sex med en med stor penis, vaginaen "former" seg ikke etter penis. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Så vidt jeg husker har de kondomer i forskjellige størrelser på kondomeriet. De fleste tillpasser seg fysisk etter en stund, til en viss grad. lykke til 2
womenwomen Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Gutt 18 her med et problem... Når jeg tar på kondom så sitter den ikke stramt slik jeg tror den skal, men den henger slapt på! Virker som jeg nesten måtte hatt to "peniser" av min bredde for at den skulle ha sittet stramt uten å dette av. Tidligere pleide jeg å holde den fast med fingrene mens jeg hadde sex, men nå har jeg gått over til å bruke en strikk til å holde den fast. Er dette trygt i forbindelse til graviditet?? Kjæresten min er 21 og jeg klarer aldri å kjenne så mye når vi har sex, og ikke hun helder. Hun gjør knipe-øvelser og alt det der. Men jeg hater når hun spør om jeg er inni henne eller ikke, eller når hun sjekker med fingrene om jeg er inni vaginaen! Føler meg som verdens største taper da. Det virker som hullet hennes er så stort i forhold til min "penis"! En gang begynte hun å grine fordi vi hadde sex og jeg kom uten å være inni henne. HATER DETTE PROBLEMET! Kan det være at hun har blitt utvidet fordi eksen hennes hadde større "utstyr" en meg?? Vil størrelsene tilpasse seg med tiden?? Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er mulig at hun ikke kjenner at du er inni henne selv om du er bitteliten ? Du må jo være bitteliten når kondomene er alltfor store for deg. Har selv ligget med en mann på ONS med bittelite utstyr. Men kjente han jo GODT likevell... Trengte i hvertfall ikke å spørre om han var " inni " ... Endret 2. mai 2012 av Lille-pus
Gjest Armule Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Nei, det er ikke trygt å ha et strikk rundt kondomen under samleie. Kjøp deg kondomer av mindre størrelse. Du er ikke en taper. Jenter blir ikke utvidet der nede av å ha sex med en med stor penis, vaginaen "former" seg ikke etter penis. Vagina tilpasser seg penis.
Gjest _La Femme Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Vagina tilpasser seg penis. Ja noe, der og da, mens penis er inni. Men det er ikke slik at en stor penis utvider vagina, og utvidelsen fortsetter i uker, måneder, år etter samleie, slik som trådstarter tror skjedde med dama hans og exen hennes. 6
Gjest Armule Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Ja noe, der og da, mens penis er inni. Men det er ikke slik at en stor penis utvider vagina, og utvidelsen fortsetter i uker, måneder, år etter samleie, slik som trådstarter tror skjedde med dama hans og exen hennes. Vagina kan også tilpasse seg på sikt, men det betyr ikke at den utvider seg mer enn størrelsen på penis. Går man fra mye over middel størrelse til mye under middels størrelse (eller omvendt) er det klart det vil merkes. Jeg har erfaring med ulike størrelser, og fellesnevneren er at vagina har tilpasset seg disse når jeg holdt på med dem over tid. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er mulig at hun ikke kjenner at du er inni henne selv om du er bitteliten ? Du må jo være bitteliten når kondomene er alltfor store for deg. Har selv ligget med en mann på ONS med bittelite utstyr. Men kjente han jo GODT likevell... Trengte i hvertfall ikke å spørre om han var " inni " ... Følsomheten og vidde i vagina varierer veldig, det er ganske vanlig at enkelte ikke kjenner penis, selv om den er over gjennomsnittet i str. Det er også ganske mange gutter som må kjøpe kondomer i mindre str enn de man får på tema 1000. Endret 2. mai 2012 av Lille-pus 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 dette var på ingen måte et sinnsykt problem.dra på kondomeriet (evt se på nettet) etter et str kondom som passer ,værre er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt. Jeg er for eksempel utstyrt med en skjede som er ganske lite følsom, og slik er mange kvinner. Det er jo en fordel at vi ikke er så veldig følsomme der inni, siden det tross alt skal komme en baby ut der. En litt lite følsom vagina kombinert med en penis som ikke er av den største typen - voila, hun kjenner ikke hva som foregår. Men jeg skal fortelle deg en hemmelighet. 75% av kvinner er IKKE i stand til å få orgasme av penetrering alene. De ALLER fleste kvinner er i stand til å få orgasme ved stimulering av klitoris. Lær deg å bli flink med tunge, hender og eventuelt en liten vibrator, og hun kommer til å lovprise deg og se deg som verdens beste elsker, totalt uavhengig av størrelsen på penisen din. Når det kommer til kondomspørsmålet, bør du kjøpe kondomer av mindre størrelse. Det er ingen skam å gjøre det - det handler om å beskytte seg mest mulig. Du er ikke ordentlig beskyttet når du fester kondomen med en strikk eller holder den fast. Kanskje dette også er en av grunnene til at du ikke kjenner så mye? At du har en altfor stor kondom utenpå? Prøv en mindre størrelse, så kan du fokusere på sexen istedenfor å fokusere på kondomet 6
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Tråden er ryddet for krenkende spekulasjoner. Minner spesielt om følgende, fra "Vis respekt" tråden; I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk. Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger. ... Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av. . Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM til meg eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod)
womenwomen Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt. Jeg er for eksempel utstyrt med en skjede som er ganske lite følsom, og slik er mange kvinner. Det er jo en fordel at vi ikke er så veldig følsomme der inni, siden det tross alt skal komme en baby ut der. En litt lite følsom vagina kombinert med en penis som ikke er av den største typen - voila, hun kjenner ikke hva som foregår. Men jeg skal fortelle deg en hemmelighet. 75% av kvinner er IKKE i stand til å få orgasme av penetrering alene. De ALLER fleste kvinner er i stand til å få orgasme ved stimulering av klitoris. Lær deg å bli flink med tunge, hender og eventuelt en liten vibrator, og hun kommer til å lovprise deg og se deg som verdens beste elsker, totalt uavhengig av størrelsen på penisen din. Når det kommer til kondomspørsmålet, bør du kjøpe kondomer av mindre størrelse. Det er ingen skam å gjøre det - det handler om å beskytte seg mest mulig. Du er ikke ordentlig beskyttet når du fester kondomen med en strikk eller holder den fast. Kanskje dette også er en av grunnene til at du ikke kjenner så mye? At du har en altfor stor kondom utenpå? Prøv en mindre størrelse, så kan du fokusere på sexen istedenfor å fokusere på kondomet GLAD ingen baby skal ut gjennom min vagina. Så beholder jeg min gode følsomhet ...he he
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 GLAD ingen baby skal ut gjennom min vagina. Så beholder jeg min gode følsomhet ...he he Det tror jeg jaggu den potensielle babyen også er. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå