Gå til innhold

Frustrerte Frue


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Sitter å sjekker TV guiden. kan ikke se at frustrerte fruene er på TV i kveld. Var det siste episoden forrige Tirsdag.. Skjedde det noe spesielt da? Skal jo være siste sesong. Kan ikke huske at forrige episode var så asluttende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte også litt på det, men fant vel ut at det var fordi det var svært kort tid siden første visning i USA.., eller noe slikt.. Veldig kjedelig, hadde gledet meg masse til å se det i kveld, ukas tv-høydepunkt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå jeg sjekket tv-guiden på mobilen og der står det at det skal være i dag også skrur jeg på tven og det er to episoder greys anatomy etter hverandre! :kjempesinna: jeg som hadde gledet meg sånn... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest at det er pga vi ligger så tett innpå USA's sendeskjema. De sendte siste episode for bare to dager siden, dermed har ikke tv2 rukket å få den/få den tekstet eller noe, dermed får vi ikke sett den enda. Håper vi får se den neste tirsdag, men har ikke sjekket tv-guiden.

Syns også det er irriterende, hadde gledet meg sååååå mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er pga vi ligger så tett innpå USA's sendeskjema. De sendte siste episode for bare to dager siden, dermed har ikke tv2 rukket å få den/få den tekstet eller noe, dermed får vi ikke sett den enda. Håper vi får se den neste tirsdag, men har ikke sjekket tv-guiden.

Syns også det er irriterende, hadde gledet meg sååååå mye!

Åh, er det sånn det ligger an. Takk for opplysningen!

Kunne de ikke bare sagt det da. Jeg ble så nysgjerrig. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

se det på sidereel.com :) der får du alle episodene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...