Gå til innhold

Er designerskoene gode å gå i?


Sunshine

Anbefalte innlegg

Hittil er i allefall erfaringen at jo dyrere sko, jo bedre comfort. Jeg drømmer om et par Louboutains, men er det noen som har slike sko og vet om de er gode og gå i? Mange av de er jo skyhøye, så da blir jeg litt skeptisk.

Er det andre merker med god comfort? Jeg hater nemlig pensko som er vonde å gå i og spanderer gjerne noen tusenlapper for pensko jeg kan ha på føttene hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Og man tar mere vare på den, flikker heler, pusser og skifter såle om nødvendig.

Brostein er noe møkk, og ugjevne ustødige steinplater :frustrert:

Platåsko er ikke lette på slikt underlag.

Jeg bruker Louis Vuitton en del, Prada, Burberry, Hugo Boss...

Det viktigste er at du får en passform som passer din fot.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par Louboutins, og de er veldig gode å gå i. De blir jo bedre når man får gått de inn litt, det er fordelen med kvalitetssko i skinn, at de former seg etter føttene. Jeg har et par med 8,5cm hælhøyde, det synes jeg er akkurat passe. Jeg har konkludert med at det er maks høyde jeg kan ha før det blir ubehagelig.

Den modellen jeg har (ron ron) er ganske smal foran, så jeg kan se for meg at de kanskje kan bli ubehagelige hvis man har brede føtter. Men dette varierer fra modell til modell.

Når det gjelder sko får man som regel det man betaler for. Jeg vil heller investere i noen få litt dyrere kvalitetssko enn en haug med syntetiske sko som oser billig fra Nelly.

Og hvis man er flink til å ta vare på de holder de jo i mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av egen erfaring så vil jeg hevde at dersom man betaler litt for sko så er de langt mer komfortable en billige sko. Men så er det jo også en viss grense på hvor høye helene faktisk kan være for det blir ubehagelig uansett, og hos meg går den grensen på 10 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par støvletter fra acne som er gode å gå i. Har lignende støvletter fra bianco som er direkte smertefulle å gå i. Acne-skoene var ikke akkurat gratis da, men er klassiske sko jeg vil ha i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre par Louboutins. To par med hæler på 12cm og ett par på 5cm. Det ene paret på 12cm er en pest og en plage etter to timer, mens det andre har platform og kan brukes i timesvis uten problemer. De på 5cm blir igjen nesten som tøfler i forhold;) De vonde er standard Decolette-modellen, men de er så fine at jeg piner meg igjennom det allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bare tenkt høye heler når jeg tenker pensko da ts.

Jeg går veldig mye, og har designersko uten skyhøyeheler.

Jeg velger heller Gabor, eller Peter Kaiser.

Her er mine burberry

http://2.bp.blogspot.com/_qNAMvkLOaQQ/TMbdvKpBqXI/AAAAAAAAAUU/p9dGhnHUaG8/s1600/check+ballerina.bmp

http://www.kongbags.com/images/2011-04-12/Burberry-shoes-BU016-canvas-black-patent_1.JPG

Har lyst på denne... http://img.louivuittonoutlet.org/bmz_cache/louivuittonoutlet.org/c/c48a2cd49fcc4f7704fc644c10e67e5f.image.500x500.jpg

Og jeg vet av erfaring at sånne med trå går i oppløsning når sålen blir slitt, så det 1. jeg må gjøre er å gå til skomaker å legge på tykkere såle.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...