Gå til innhold

Ungkaren 4


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I følge klippene fra framtidige episoder ser det ut som han kliner med flere av damene han også, ja.

Jeg trodde aldri jeg skulle bli metta på slike serier jeg, men jeg orka nesten ikke se på første episoden. Det begynner bare å bli litt vel mye av dette nå, og jeg synes jentene bare blir verre og verre jeg. De prater jo om han som er noen slags gevinst eller noe.

Jeg skal allikevel ikke vedde særlig mye på at jeg klarer å holde meg unna hver eneste mandag da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Diva i.i.

Så litt på det i dag, 1 episoden var det vel, ( vet ikke når den begynte engang jeg... ) og jeg ble sjokkert over en del av damene som viste seg som en smule desperate.....

Sånn i forhold til at " jeg planlegger å bli gift, og jeg skal bli gift med ham!" Nesten "alle" jeg så der, var (oppførte seg ) slik ( så ikke alle jentene da... )

Blir litt paff jeg, når det er det største ønske til 23-åringer... Å møte en fremmed mann de plutselig blir interessert i og målet er giftemål...

Trur ikke det er så enkelt nei :ler:

Vel, vel. Skal ikke si jeg misliker serien akkurat,- kommer antakelig til å følge med litt. Men det er ikke prio 1 i allefall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader som kan kliner rundt da? De andre ungkarene ventet i det minste noen episoder før de satte igang..Her var det liksom rett på, og jeg la merke til at ihvertfall hun ene dama reagerte litt da han skulle kysse henne. "wow" liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det stussa jeg også over. Han kliner jo med nesten alle- Men men han tenker vel - Hvorfor ikke :ler: , de er jo alle veldig villige og etter to dager og fem minutter sammen med ham, er de jo klare til å gifte seg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han ser helt rar ut med den lille oppstoppernesa og fnisinga si.... Skjønner ikke hvorfor de er så ville etter han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Lee Ann er rar da. Men hvorfor velger han alle de stygge jentene? Det er det samme hver gang :roll:

Dårlig smak, må jeg si 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jentene er så frempå og klare til giftermål er at de visste på forhånd hvem ungkaren var denne gangen. Så hadde de altså forelsket seg i ham da han var på ungkarskvinnen!

Akk, ja... Klart voksne kvinner vil gifte seg med en de har sett på TV... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Lee Ann er rar da. Men hvorfor velger han alle de stygge jentene? Det er det samme hver gang :roll:

Dårlig smak, må jeg si 8)

Ikke enig.

Dessuten tror jeg han ønsker noen med litt mellom ørene. Han har heldigvis sendt hjem noen av de mest hjernedøde, selv om det gjenstår noen.

Meredith, eller hva det nå var, er klart penest. Også virker Estella oppadgående. Husk, hvis han har tenkt å gifte seg med noen av dem, så er kanskje ikke de yngste pyntedukkene første alternativet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig.

Dessuten tror jeg han ønsker noen med litt mellom ørene. Han har heldigvis sendt hjem noen av de mest hjernedøde, selv om det gjenstår noen.

Meredith, eller hva det nå var, er klart penest. Også virker Estella oppadgående. Husk, hvis han har tenkt å gifte seg med noen av dem, så er kanskje ikke de yngste pyntedukkene første alternativet?

Vel, jeg synes det er ganske opplagt hvorfor han valgte henne da hun tok ham med på et privat rom og lekte "forføreren" med ham. Jeg synes ikke hun har mer enn de andre mellom ørene, heller. En dame som ikke bryr seg om hva resten av verden sier trenger ikke å gå rundt og si det. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på Ungkaren nå. JA, FOR TENK JEG GJØR DET, JA. Noen flere..? :blunke:

Men herlighet, for noen tåreperser som er med denne gangen! Forståelig med hun som mistet bestemora, da. Men ALLE griner jo konstant! Ja, ifølge produsentene ihvertfall...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sitter nå her og følger med jeg også...

Måtte le litt da de skulle stemme på hverandre; makan til grining :blunke: Flesteparten av dem virker utrolig falske. Liker Meredith, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Bob bli mindre og mindre likandes jeg da - han var fin da han var med i Trista's show.

Nå blir han forelsket i ALLE og kliner med ALLE :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bob oppfører seg som et barn i en godtebutikk.

Det er jo bare om å gjøre å få jentene fullest mulig med minst mulig klær på og la dem miste alle hemninger.

Det blir litt sånn fjortisfaktor over det hele. Denne gangen verre enn noen sinne synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi sett at de andre jentene finner en av de andre på badet - og griner og står i?

Lurer litt på hva det kan være...

Tenkte meg faktisk at vedkommende forsøkte å begå selvmord (eller latet som hun forsøkte) fordi hun ikke ble valgt eller noe. Eller krangel med de andre... Hmm..

Det som er så genialt med sånne programmer er at man egentlig slipper å tenke så veldig mye. Hjernedødt! Deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende! Så hun satt på do faktisk. Med døra åpen... det var jo lite spennende, da. Og jeg som trodde det var noe med litt action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...