Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter Trista rosa sukkersøte bryllup :o , orker vi da enda en ungkar omgang.

Denne gangen er det BOB, som er ungkaren.

Han som den gang Trista var ungkarskvinne, var han litt fyldigere, men utrolig morsom oog søt og var nesten den eneste som virket ekte av mannfolka som var der.

Han er litt tynnere nå ( ikke at det spiller noen trille) men jeg synes nesten han virker litt for snill til og kunne være med i et sånn program- og orker vi en gang til? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Tror nok vi orker en runde til, for ellers hadde det vel ikke blitt sendt. :ler:

jaja vi får se om han finner drømmedamen sin da, for odsene er jo ikke akkurat de beste.

Skrevet

Egentlig orker jeg ikke en omgang til nei...

Men siden jeg bare har tre tv-kanaler og de sender bortimot 40 repriser hver dag, samt at jeg ikke har noe liv utenom, blir det vel til at jeg sitter foran skjermen allikevel... kanskje.

Skrevet

jeg orker bob!! :) syntes han var kjempesøt!! det jeg ikke vet om jeg orker, er de superfalske blondiene som gjør alt for å være på fjernsyn. :roll: jaja. men jeg gleder meg uansett til det begynner. jeg skal ikke nekte for at jeg kommer til å se det.hehe!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg orker ikke en omgang til ( så ikke den forrige omgangen heller )

Derfor er jeg veldig gla jeg har en fjernkontroll :P

Skrevet

nei nå er jeg lei - ikke mer ungkaren på meg.

Skrevet
Nei, jeg orker ikke en omgang til ( så ikke den forrige omgangen heller )

Derfor er jeg veldig gla jeg har en fjernkontroll :P

Det var meg :hoho:

Skrevet

Normalt sett ville jeg nok fulgt med - men naa vet jeg hvem han velger tilslutt ++, saa da er det ikke fult saa spennende.

(Mulig at jeg foelger med paa noen epsoder med et halvt oeye - det kommer litt an paa hvor morsomme jentene er).

Skrevet

Hm, tror jeg skal titte litt på BOB. Og når det kommer til kjærlighet, så orker vi alle :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

B A H !

Aldri sett på Ungkaren, og kommer aldri til å se på det.

Skrevet

har bare sett trista, jeg.. ingen ungkar.. men siden det er BOB (og bare derfor ;) ) vil jeg nok se noen av episodene denne gangen..

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Klart vi orker enda et sånn program!! Og i allefall nå nåe det er Bob som er ungkaren!! :hoppe:

Men teite meg... gikk inn på sidene til ABC... og der var det bilde av hvem han valgte.... arg!!!!

Men skal følge med alikevell...... :wink:

Skrevet

Huff, nei!!

Så bare noen episoder, og mange ganger var den eneste følelsen jeg satt igjen med: Pinlig-pinlig-pinlig!

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg se. Dette er jo underholdning på høyt plan! :ler: Ser ut som det skal skje mye rart - gleder meg. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna ABC sine hjemmesider. :oops:

Skrevet

Ja, klart jeg skal se! :hoppe:

Har ventet på Bob, han virker så mye mer morsom og avslappet enn de andre som har vært! :)

Skrevet

Har også sansen for Bob...og vil nok følge med..om ikke alle programmene så noen iallefall!! :D

Skrevet

Har allerede sniktittet på hvem han velger, så da slipper jeg å følge med. :ler: Begynner å bli temmelig lei dette ungkaren-styret nå, det går jo aldri bra i de forholdene der! Snart kommer vel nyheten om at Trista og Ryan er skilt...Forundrer meg ikke isåfall!!!

Nei, de skulle heller sendt Smallville. Bedre underholdning!

Skrevet

Ny episode imorgen og jeg skal iallfall følge med litt 8)

Ser ut som det blir en del intriger og det lever jeg jo for :roll: Gleder meg til å se hvorfor ambulansen er der osv. Ikke gi noe bort dere som vet hva som skjer, da :P

Skrevet

jeg følger også med, men ville det ikke vært morsomt hvis ungkaren ikke likte NOEN av damene da eller at han hadde en favoritt fra første kveld og nektet å kline eller være hyggelig med de andre damene? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...