Gå til innhold

Cupcake med sjokoladesmørkrem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har en mega god oppskrift på cupcake med sjokoladesmørkrem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken cupcake vil du ha da? Det finnes jo hundrevis av smaker.

Skrevet

Hvilken cupcake vil du ha da? Det finnes jo hundrevis av smaker.

Tenkte noe med sjokoladesmørkrem.

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte noe med sjokoladesmørkrem.

Jo, men den kan jo smøres over alle slags smaker nesten. Vanilje, espresso, sjokolade, frukt, bær..

Selv bruker jeg mest magnolia vanilla cupcakes http://www.passionforbaking.com/blog/2011/06/02/magnolias-vanilla-cupcakes/ . Pleier å slumpe litt for å få andre smaker.

I sjokoladesmørkrem foretrekker jeg å bruke hvit sjokolade. 4dl melis, 200 gram smør og 200 gram sjokolade. Bland romtemperert smør og melis veldig fluffy, tilsett smeltet sjokolade og rør godt og lenge.

Skrevet

Jo, men den kan jo smøres over alle slags smaker nesten. Vanilje, espresso, sjokolade, frukt, bær..

Selv bruker jeg mest magnolia vanilla cupcakes http://www.passionforbaking.com/blog/2011/06/02/magnolias-vanilla-cupcakes/ . Pleier å slumpe litt for å få andre smaker.

I sjokoladesmørkrem foretrekker jeg å bruke hvit sjokolade. 4dl melis, 200 gram smør og 200 gram sjokolade. Bland romtemperert smør og melis veldig fluffy, tilsett smeltet sjokolade og rør godt og lenge.

Er det noe godt med sjokoladesmørkrem over vanilje cupcakes da?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe godt med sjokoladesmørkrem over vanilje cupcakes da?

Ja, helt vanlig kombinasjon. Det går på personlig smak og behag hvilke kombinasjoner som er best. Noen ønsker å tone ned sjokoladen, noen får ikke nok sjokolade. Vaniljecupcakes går til alt.

Skrevet

Ja, helt vanlig kombinasjon. Det går på personlig smak og behag hvilke kombinasjoner som er best. Noen ønsker å tone ned sjokoladen, noen får ikke nok sjokolade. Vaniljecupcakes går til alt.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...