Gjest Klør Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 I hele dag har det klødd noe fært over hele meg. Aner ikke hvorfor. Har prøvd å dusje og brukt Neutral såpe som jeg aldri før har reagert på. Jeg har skikkelig kvise og nuppe utbrudd over hele kroppen også. Var på besøk hos noen med hund på søndag og er redd jeg har fått noe derfra? Skjønner ikke hva annet dette kan være. Jeg prøver å distrahere megselv med TV slik at jeg ikke klør, men uff så vanskelig. Noen husmortips mot kløe?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Du har vel ikke inntatt noe morfin? Kan få kløe av det . . .
Gjest Ts Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Nei ikke morfin. Jeg bruker 25 mg Sarotex, men har stått på det i flere måneder. Ikke elveblest heller. Jeg tror kanskje jeg kan ha klødd litt i natt, men ser lite rødhet i huden. Er litt redd for å klø hull på huden i natt...
Susanne82 Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Vet ikke hva det kan være, men i denne linken til lommelegen står det litt om de ulike årksaken til kløe. http://www.lommelegen.no/artikkel/kl%C3%B8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå