Gjest Tidssone Skrevet 1. mai 2012 #21 Skrevet 1. mai 2012 Hvorfor i all verden legge til folk fra datingsider på facebook som du aldri har truffet i virkeligheten? Det er jo bare idiotisk. Mest sannsynlig for å få/gi tilgang på bilder. Det er jo bare å slette dersom man ikke vil ha personen der. (Husk på at de fleste mord og overgrep foretas av menn kvinnen faktisk kjenner fra før, Steinar. Som ektemenn, ekser, snille onkler, fotballtreneren og naboer.)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #22 Skrevet 1. mai 2012 Hvir ene parten begynner å flpørte veldig, det er ikke nødvendigvis et tegn på at de er desperat? Kan dem være av den over-sjalu typen?
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #23 Skrevet 1. mai 2012 Jeg legger de til på Facebook hvis de ikke har utfyllende nok profil på sukker. Føler meg mye tryggere da. Alle blir googlet også Problemet er at du må kvitte deg med dem igjen. 1
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #24 Skrevet 1. mai 2012 (Husk på at de fleste mord og overgrep foretas av menn kvinnen faktisk kjenner fra før, Steinar. Som ektemenn, ekser, snille onkler, fotballtreneren og naboer.) Det er sant som du sier. Men det blir jo ikke akkurat noe bedre av å legge til en masse gærninger på facebook helt ukritisk. Blir jo kjent på en måte der også. Vil jeg tro. Er ikke på facebook selv.
Gjest Tidssone Skrevet 1. mai 2012 #25 Skrevet 1. mai 2012 Men det blir jo ikke akkurat noe bedre av å legge til en masse gærninger på facebook helt ukritisk. Nå er det vel ikke så mange som legger til folk helt ukritisk, selv om du likr å tro at det er sånn. Forøvrig blir ikke nutcase-menn mindre nutcase av at du treffer dem til kaffe før du legger dem til på facebook.
Gjest Tidssone Skrevet 1. mai 2012 #26 Skrevet 1. mai 2012 (Og de som er _virkelig_ nutcase vet hvordan de skal virke fantastiske. De viser ikke sin virkelige personlighet før de har dama i boks.)
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. mai 2012 #27 Skrevet 1. mai 2012 Problemet er at du må kvitte deg med dem igjen. Det problemet har jeg aldri vært borti. Hender jeg sletter de etter en stund hvis det ikke blir noe mer. Aldri vært borti noen skikkelige raringer.
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #28 Skrevet 1. mai 2012 (Og de som er _virkelig_ nutcase vet hvordan de skal virke fantastiske. De viser ikke sin virkelige personlighet før de har dama i boks.) Ja, det er sikkert sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå