AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hva gjør dere når dere har snakket med en person på datingsider, så snakker man såpass mye at man ender med å legge dem til på facebook, og der kan man ofte se mange bilder, og så viser det seg at den personen ikke ser så godt ut som man trodde? Er dere såpass opphengt i utseende at kjemien ikke er det viktigste lenger? Skriver dere også med mange om gangen, eller er det en som skiller seg ut om gangen? (Og hvis ikke det fungerer så leter man videre) Og, en siste ting, skriver dere flørtemld med klem bakom eller er det forbeholdt å gjøre til etter evt date?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 jeg prater gjerne litt mer for å se om det funker eller ikke.kommer vel ann på hvor skuffende det er ...hva som er skuffende osv. men utseende er helt klart viktig og jeg ønsker ikke en kar som jeg ikke synes ser noe bra ut i det hele tatt... jeg snakker med flere av gangen.kansje en jeg prater mer med enn andre. skriver aldri klem eller noe bak synes det ser teit ut og for meg blir det bare rart å skrive. da skriver jeg heller bare -June :)eller ingenting..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 jeg prater gjerne litt mer for å se om det funker eller ikke.kommer vel ann på hvor skuffende det er ...hva som er skuffende osv. men utseende er helt klart viktig og jeg ønsker ikke en kar som jeg ikke synes ser noe bra ut i det hele tatt... jeg snakker med flere av gangen.kansje en jeg prater mer med enn andre. skriver aldri klem eller noe bak synes det ser teit ut og for meg blir det bare rart å skrive. da skriver jeg heller bare -June :)eller ingenting.. Men hvis dere har veldig god kjemi fra starten, er det et unntak på rart da?
Skjønningen Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 (endret) Hva gjør dere når dere har snakket med en person på datingsider, så snakker man såpass mye at man ender med å legge dem til på facebook, og der kan man ofte se mange bilder, og så viser det seg at den personen ikke ser så godt ut som man trodde? Er dere såpass opphengt i utseende at kjemien ikke er det viktigste lenger? Skriver dere også med mange om gangen, eller er det en som skiller seg ut om gangen? (Og hvis ikke det fungerer så leter man videre) Og, en siste ting, skriver dere flørtemld med klem bakom eller er det forbeholdt å gjøre til etter evt date? Ok, først og fremst, etter egen erfaring er det lurt å være utseendefokusert. Jeg var ikke det før når jeg dreiv med nettdating, og det brant jeg meg kraftig på. Jeg tenkte at det ikke var så viktig og det var det heller ikke - til å begynne med. Greia er at jeg ble sammen med dem. Etterhvert spiller det faktisk en rolle, for du skal tenne på personen du er sammen med og finne vedkommende attraktiv. Ikke mye å bygge på dersom slikt ikke er til stede fra starten av. Jeg hadde faktisk TO forhold som jeg gikk inn i vel vitende om at de ikke var helt fantastiske å se på, og begge to gikk i vasken når jeg etterhvert merka at noe vesentlig mangla. Alle følelser ble helt borte og da måtte jeg dumpe dem. Lite kjekt. Jeg skreiv med en og en om gangen, men hvis det ikke er noen du liker supergodt så er det ikke feil å snakke med flere samtidig. Tror ikke man burde flørte med flere samtidig, men det er min mening. Vet at mange gjør dette også. Å skrive flørtemeldinger med klem bakom er vel ikke forbeholdt etter date, men det du derimot må passe på er at du ikke skriver alt for mye flørtete greier før du treffer vekommende. Det blir mye mer flaut å treffe en person som du har flørta masse med på forhånd, kanskje sårlig dersom ikke kjemien er der under møtet. Endret 30. april 2012 av Grønnogskjønn 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Utseende = Kjemi Hilsen en ærlig person 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Men hvis dere har veldig god kjemi fra starten, er det et unntak på rart da? jeg skriver aldri klem noen ganger så for meg vil det aldri passe seg.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Ok, først og fremst, etter egen erfaring er det lurt å være utseendefokusert. Jeg var ikke det før når jeg dreiv med nettdating, og det brant jeg meg kraftig på. Jeg tenkte at det ikke var så viktig og det var det heller ikke - til å begynne med. Greia er at jeg ble sammen med dem. Etterhvert spiller det faktisk en rolle, for du skal tenne på personen du er sammen med og finne vedkommende attraktiv. Ikke mye å bygge på dersom slikt ikke er til stede fra starten av. Jeg hadde faktisk TO forhold som jeg gikk inn i vel vitende om at de ikke var helt fantastiske å se på, og begge to gikk i vasken når jeg etterhvert merka at noe vesentlig mangla. Alle følelser ble helt borte og da måtte jeg dumpe dem. Lite kjekt. Jeg skreiv med en og en om gangen, men hvis det ikke er noen du liker supergodt så er det ikke feil å snakke med flere samtidig. Tror ikke man burde flørte med flere samtidig, men det er min mening. Vet at mange gjør dette også. Å skrive flørtemeldinger med klem bakom er vel ikke forbeholdt etter date, men det du derimot må passe på er at du ikke skriver alt for mye flørtete greier før du treffer vekommende. Det blir mye mer flaut å treffe en person som du har flørta masse med på forhånd, kanskje sårlig dersom ikke kjemien er der under møtet. utseende er selvfølgelig viktig.men kommer ann på hva som er skuffende med utseende. vis han ser helt annerledes ut så nei..men vis det er at han har en skeiv nese så er det noe annet..dårlig forklart men håper noen skjønner hva jeg har prøvd å si
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 For meg endres utseende etter hvor god kjemi jeg har med vedkommende. Desverre kan kjemien IRL være langt fra den vi har over tastaturet, eller til og meg på skype. Derfor prøver jeg å møte personen jeg snakker med så fort som mulig. Har man hatt superbra kjemi på vær sin side av en skjerm føles det frustrerende om den ikke finnes i virkligheten og du har brukt mange uker/måneder på å bygge opp forventningene. Derfor flørter jeg også minst mulig, for noen tar avslag etter å ha møtes hardt om dere nærmest har lovet hverandre seg eller et forhold(har sett saken fra begge sider, kjedelig er det uannsett). 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Jeg legger ikke til noen på facebook før jeg har truffet dem. Utseendet betyr noe, men bilder kan også lyve - jeg ser pen ut på noen bilder, og som en burugle på andre, men har litt av begge deler på facebook fordi noen av stygge-bildene er fra morsomme ting jeg har vært med på. På sukker har jeg mer ok-og-pene-bilder En som ikke har møtt meg, vil jo ikke ha noe inntrykk av hvordan jeg framstår på ordentlig. Jeg skriver med flere samtidig, og har akkurat nå to jeg har tenkt å dra på date med, og en jeg har møtt én gang. Har ingen eksepsjonell følelse for noen, men vil gjerne treffe dem fordi de virker som bra personer, som kanskje kan passe meg (og som også ser "bra nok" ut). Hvis du flørter veldig med noen, og faktisk er innstilt på et forhold, er det kanskje lurt å holde seg til en av gangen, men i startfasen synes jeg det er greit å ha kontakt med flere... hadde ikke trodd det, men Spør heller ikke daten om han treffer flere, før det evt føles aktuelt å gå videre med hverandre. Å skrive med klem bak gjør ikke jeg - det er forbeholdt gode venner og etter vellykket treff... men der er folk forskjellige.
Gjest Anna.S Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Jeg har gitt de fleste en sjanse på en live date, selv om jeg kanskje ikke har fått like godt inntrykk etter å ha sett på facebook. Bilder lyver ofte den ene eller den andre veien. Men hvis jeg ikke er tiltrukket av utseende når vi har truffet hverandre går det ikke. Flørting tar jeg alltid etter date. Hvis ikke så blir det forventninger osv.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 For meg endres utseende etter hvor god kjemi jeg har med vedkommende. Desverre kan kjemien IRL være langt fra den vi har over tastaturet, eller til og meg på skype. Derfor prøver jeg å møte personen jeg snakker med så fort som mulig. Har man hatt superbra kjemi på vær sin side av en skjerm føles det frustrerende om den ikke finnes i virkligheten og du har brukt mange uker/måneder på å bygge opp forventningene. Derfor flørter jeg også minst mulig, for noen tar avslag etter å ha møtes hardt om dere nærmest har lovet hverandre seg eller et forhold(har sett saken fra begge sider, kjedelig er det uannsett). Enig Har vært på date med en som så helt normal/litt søt da vi begynte, og var veldig søt da vi avsluttet, hehe. På bildene ser han litt over snittet ut, men ikke kjekkas. Så jeg prøver å ikke legge for mye vekt på bildene så lenge han ser ut til å være innenfor et visst nivå. Billedskjønnhet er ikke det samme som at man finner ham attraktiv ansikt til ansikt. 1
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Hva gjør dere når dere har snakket med en person på datingsider, så snakker man såpass mye at man ender med å legge dem til på facebook Hvorfor i all verden legge til folk fra datingsider på facebook som du aldri har truffet i virkeligheten? Det er jo bare idiotisk.
Månestråle** Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Hvorfor i all verden legge til folk fra datingsider på facebook som du aldri har truffet i virkeligheten? Det er jo bare idiotisk. Jeg har gjort det ved noen anledninger fordi de jeg har skrevet med ønsker å se flere bilder. Ettersom jeg ikke vil legge ut så mange bilder av meg selv på datingsider, kan de se meg på facebook istedet. Dersom ting går skeis, er det jo bare å "avvenne" de, tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 kjemi + utseende = kjæreste kun kjemi? vennesonen
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har gjort det ved noen anledninger fordi de jeg har skrevet med ønsker å se flere bilder. Ettersom jeg ikke vil legge ut så mange bilder av meg selv på datingsider, kan de se meg på facebook istedet. Dersom ting går skeis, er det jo bare å "avvenne" de, tenker jeg. Jeg tror ikke det er noe lurt. Bedre da å treffes i virkeligheten i stedet.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Men hvis dere har veldig god kjemi fra starten, er det et unntak på rart da? Jeg synes det. For meg blir det for "nært og tett" og overfladisk og få "Klem" fra noen jeg ikke en gang har møtt. Da ringer heller varselbjellene mine om at dette ikke er en person for meg.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #17 Skrevet 1. mai 2012 En kombinasjon av utseende og kjemi tror jeg. Det er jo ikke sånn at en av dem alene kan gjøre at man blir interessert nok. Så det er vanskelig. Jeg var på et par dater med en fyr, vi hadde veldig bra kjemi (til og aldri ha møttes før), og kjemien var vel ene og alene grunnen til at jeg møtte han igjen. Men det manglet noe, jeg var ikke tiltrukket av han (det betyr jo ikke at han er stygg eller sånn, men han var ikke noe jeg tente på), og derfor ble det meningsløst å fortsette datingen.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror ikke det er noe lurt. Bedre da å treffes i virkeligheten i stedet. Jeg legger de til på Facebook hvis de ikke har utfyllende nok profil på sukker. Føler meg mye tryggere da. Alle blir googlet også 1
KikiEco Skrevet 1. mai 2012 #19 Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror ikke det er noe lurt. Bedre da å treffes i virkeligheten i stedet. Det er alltid nødvendig å møtes i virkeligheten, men jeg har et par ganger fått en pekepinn om menn ved å legge dem til på fb. En mann jeg møtte la jeg til på fb da jeg syntes han virket som en hyggelig type, det eneste jeg alltid reagerte på var jeg syntes han bannet så mye. Da jeg oppdaget at han på fb ikke hadde noe kvaler i forhold til å kalle mennesker han ikke likte "cunts" og "dicks" brøt jeg all kontakt. Forventer mer av mennesker i 30-årene. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #20 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har erfart at kjemi på nett ikke betyr det IRL. Ergo så møter jeg menn rimelig kjapt. Først ansikt til ansikt så vet man om det kan være noe å bygge på. Jeg MÅ like det jeg ser, men mannen trenger ikke å være pen og flott sådann. Det kan være et glimt i øyet, smilet, helheten osv som gjør at jeg liker det jeg ser. Jeg falt for en mann som var større enn det jeg egentlig er komfortabel med. Nettopp pga hele personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå