Gjest gjestgjest Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hei! For tre år siden hadde skadet jeg kneet under en fotballkamp. Det var dobbelt så stort og jeg var inne å tappet veske av det to ganger. Har fortsatt litt veske i kneet og har ikke følelse akkurat der. Tenker kanskje den nummenheten kan ha noe med tappingen? Har ikke trent på to år, men kjenner nå når jeg begynner å trene igjen at det blir mer veske når jeg bruker det mye. Er 22 år og det plager meg ikke spesielt i det daglige, men tenker på at det kanskje kan bli et problem senere. Er det noen som har noen ide om hva dette kan være? Bør man ta kontakt med lege eller evt. fysioterapeut?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Håper for guds skyld at det er "væske" og ikke en veske du har i kneet.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Ta kontakt med lege for en ny vurdering. Da kan han/hun vurdere om du bør opereres, få medisiner eller om fysio er tilstrekkelig. God bedring!
Gjest gjestgjest Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Huff, skriveleif! Har selvfølgelig væske i kneet -TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå