Gå til innhold

Blir betatt av jenter hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som dere ser. Hva er galt med meg? Jeg har i det siste vært med forskjellige jenter. Det hender jeg blir svært betatt av enkelte av de. Etter bare å ha truffet de én gang, blir det til at jeg tenker vanvittig mye på denne personen. Det er alltid én person om gangen, men dette blir helt flaut. Jeg kan sitte på universitetet med klump i magen og tenke på frøkna i en uke eller to før det forsvinner. Av forskjellige grunner kan/bør det ikke bli noe mer mellom oss og det irriterer meg grenseløst.

Hvordan er det mulig?! Jeg er jo halvveis til 50, kan ikke holde på slik, føler meg som ei jente på 14 med en ny crush i uka.

JA, jeg er mann!!!

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Bortsett fra klumpen i magen, så har jeg det stort sett på samme måten. Og om det gjør meg unormal, så foretrekker jeg å være unormal.

:)

• Liker 5
Gjest Søgni
Skrevet

Ingenting er galt med deg :) Med mindre dette setter ned livskvaliteten din på noen som helst måte, så kan jeg ikke se noe galt i å være betatt. Tror ikke det er så unormalt heller, for å være ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

det er VÅR! jeg er helt mannegal for tiden....jeg møtte en kar da jeg var ute å gikk på tur i fjellet.yam yam;P pratet ikke mye med han men jeg har tenkt på han en del etter på;p og jeg ser kjekke mannfolk over alt nå om dagen.jeg pleier ikke bli spesielt for forelsket eller betatt men denne våren ar tatt meg med storm :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint, jeg, og jeg er sånn selv for tiden (bare med menn da) - blir betatt når den kjekke medstudenten prater med meg, enda jeg vet han er lykkelig i forhold, ble litt betatt etter en time på date, er glad etter å ha blitt ekspedert av den søte, blide fyren i butikken osv. Er bra å være i stand til å ha gode følelser ovenfor så mange, så lenge det ikke gjør at en tar destruktive valg som å gå inn i forhold på feil premisser, lar seg utnytte etc.

Skrevet

Har det litt likt. Smelter for mennesker jeg ser rundt meg hele tiden. Trenger ikke å ha utvekslet er ord med de engang. Kan være så lite som et lite smil, eller en hyggelig mann i butikken, på cafeen, kunder på jobben, kollegaer, og også de "gubbene" på 35-50 har en liten plass i jentehjertet mitt.

Vårtegn! :rodmer:

Skrevet

Det skjer med meg også! Trodde jeg var unormal :flau:

Noen ganger kan jeg ha en fyr i hodet konstant i en uke eller to. Det kan være en bekjent, en fyr på jobben, eller noen som jobber i en butikk osv. Føler meg så dum :klaske:

Gjest Janus
Skrevet

Jeg var på apoteket tidligere i dag og er nå betatt av farmasøyten som betjente meg. Hun var på en måte ikke så ekstremt attraktiv, men samtidig var hun en av de mest attraktive jeg har møtt på en stund. Det var et eller annet ved henne. Om det gir mening.

• Liker 1
Skrevet

Bra!! Det hjalpt litt å høre fra dere andre også, SELV om de fleste av dere er kvinner.

Ei bekjent et forhold flørtet veldig med meg på byen her en dag (ja, jeg vet når kvinner flørter med meg) og nå får jeg henne ikke ut av hodet! Samtidig ble det nevnt i ei bi-setning at hennes forhold ikke akkurat var en dans på roser og muligens gikk på trynet hvis han flyttet til en annen by for å studere slik som han sannsynligvis skal.

Er det galt av meg å håpe hun blir singel? ó_ò

Skrevet

Bra!! Det hjalpt litt å høre fra dere andre også, SELV om de fleste av dere er kvinner.

Ei bekjent et forhold flørtet veldig med meg på byen her en dag (ja, jeg vet når kvinner flørter med meg) og nå får jeg henne ikke ut av hodet! Samtidig ble det nevnt i ei bi-setning at hennes forhold ikke akkurat var en dans på roser og muligens gikk på trynet hvis han flyttet til en annen by for å studere slik som han sannsynligvis skal.

Er det galt av meg å håpe hun blir singel? ó_ò

Hehe! Min erfaring er at hvis det går dårlig i forholdet er det lett å begynne å flørte med andre... du kan jo håpe på at hun blir singel ;)

Gjest Janus
Skrevet

Jeg kom nettop hjem fra trening nå og jeg er mer enn betatt av en jente jeg så der. Seriøst. Jeg tror det kan være kjærlighet. Det var som om sjelen min vibrerte når jeg så henne.

På flere måter hadde hun ikke helt den type fysikk jeg ser etter, men hun var allikevel helt perfekt. Det var et eller annet ved henne.

Nå skal jeg skrive et dikt om henne. Kanskje møter jeg henne igjen og får muligheten til å ta kontakt da. Neste torsdag. Ni-tiden. Notert.

:rodmer:

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Jeg kom nettop hjem fra trening nå og jeg er mer enn betatt av en jente jeg så der. Seriøst. Jeg tror det kan være kjærlighet. Det var som om sjelen min vibrerte når jeg så henne.

På flere måter hadde hun ikke helt den type fysikk jeg ser etter, men hun var allikevel helt perfekt. Det var et eller annet ved henne.

Nå skal jeg skrive et dikt om henne. Kanskje møter jeg henne igjen og får muligheten til å ta kontakt da. Neste torsdag. Ni-tiden. Notert.

Desverre så er hun ikke like strukturert og rutinert som meg når det gjelder trening eller så var hun opptatt med noe annet i dag. Hun var i hvert fall ikke å se på senteret.

Men det er greit. Jeg prøver igjen neste torsdag.

Det er uansett ikke verdens undergang, for jeg forelsket meg enda sterkere i en svensk jente på Rimi tidligere i dag.

Lysebrunt hår og nydelige, vennlige brune øyne, men det som gjorde meg helt sjangseløs var at hun glødet som en sol og var kledt med det peneste smilet man kan tenke seg. Den type smil som varmer opp hele verden uten å bidra til global oppvarming og får deg til å glemme alt annet. Det skadet heller ikke at hun snakket svensk.

I løpet av mitt hastige besøk gikk vi forbi hverandre tre ganger inne i butikken. Første gangen gikk vi nesten på hverandre. Selvsagt fordi jeg var i min egen verden og oppførte meg ganske klønete. Kanskje lo hun av meg? Jeg lurte på om jeg hadde noe i ansiktet. Eller kanskje smiler hun slik til alle? Eller var det noe mer der?

På notatblokken min: "Nydelig svensk jente på Rimi. Torsdag formiddag."

Det er noe med torsdager for min del.

• Liker 3
Gjest Janus
Skrevet

På notatblokken min: "Nydelig svensk jente på Rimi. Torsdag formiddag."

Det er noe med torsdager for min del.

Nok en torsdag, nok en forelskelse. :)

Jeg har ikke glemt jenta på Rimi, men på grunn av vår nasjonaldag, så fikk jeg desverre ikke tatt den planlagte turen innom i dag. Jeg var innom en dag tidligere i uken, men ingen svensk jente å se.

I løpet av denne uken har jeg sett og møtt flere pene jenter. Nydelige jenter. Enkelte av de har til og med vært fantastiske. Men ingen har toppet inntrykket jeg fikk av jenta på Rimi før i dag.

Rent objektivt kan jeg se at mange av de jentene jeg har sett denne uken har vært penere enn hun jeg møtte i dag. Hun serverte meg og mine kamerater på en restaurant i Oslo sentrum og gjorde veldig raskt et sterkt inntrykk på meg. Selv blant servitrisene som jobbet der (som alle var pene), var det jenter som objektivt sett var penere enn henne. Jeg spurte mine kamerater om de ikke var enige i min beundring, men de så ikke det jeg så. All respekt for den pene blondinen på nabobordet som de var interessert i, men hun vekte ikke noe i meg selv om hun var billedskjønn og svært vakker.

Beauty is in the eye of the beholder...

Jeg skal ikke kjede dere mer enn jeg alt har gjort og mine beskrivelser av henne med ord hadde uansett ikke gitt en rettferdig beskrivelse av hennes vesen og skjønnhet.

• Liker 1
Skrevet

Hehehehe :skratte: seriøst Janus, driver du virkelig på sånn ??

Hva skjer om du får napp??

• Liker 2
Skrevet

Driver på hvordan?

Du er veldig søt i det minste! Men jeg tar meg selv i å tenke hvordan det hadde vært å være kjæreste med deg. :fnise: Ok å finne andre attraktive, men å bli betatt hver torsdag? Puh

Jeg misunner riktignok det å kunne bli så lett betatt uten å bli gal av det. Noen oppskrift?

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Du er veldig søt i det minste! Men jeg tar meg selv i å tenke hvordan det hadde vært å være kjæreste med deg. :fnise: Ok å finne andre attraktive, men å bli betatt hver torsdag? Puh

Jeg misunner riktignok det å kunne bli så lett betatt uten å bli gal av det. Noen oppskrift?

Hva med at du låser meg inne hver torsdag?

Jeg tror ikke en kvinne som hadde havnet i et forhold med meg hadde hatt behov for å bekymre seg, for da hadde jeg nok ikke hatt øyne for noen andre.

Skrevet

Jeg tror ikke en kvinne som hadde havnet i et forhold med meg hadde hatt behov for å bekymre seg, for da hadde jeg nok ikke hatt øyne for noen andre.

Ikke ? Du akkurat ville få kvinner herfra lett til sengs :tunge1::nisseblunk:

Skrevet

Portforbud hver torsdag kunne vært en idé.

Neida, men sett pris på at du blir betatt så ofte. Høres veldig fint ut. :) Hyggelig at du forteller om det her også, får meg til å smile litt i hvert fall! Kanskje du skal åpne en dagbok der du samler på fine jenter du møter på torsdager? :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du skal åpne en dagbok der du samler på fine jenter du møter på torsdager? :jepp:

Det tror jeg faktisk kunne blitt veldig, veldig underholdende :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...