Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare ytterkanter? Er det bare svart/hvitt? Er det bare ingenting eller alt?

Er det bare enten eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke bare svart/hvitt og ytterkanter Silfen! Alt som ligger mellom ytterkantene og alle nyansene mellom svart/hvitt er vel like viktig? Jeg tenker at du som er så fornuftig jo vet det, så derfor lurer jeg på om du spør av en bestemt grunn?

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke bare svart/hvitt og ytterkanter Silfen! Alt som ligger mellom ytterkantene og alle nyansene mellom svart/hvitt er vel like viktig? Jeg tenker at du som er så fornuftig jo vet det, så derfor lurer jeg på om du spør av en bestemt grunn?

Hehe, ja sjikkli fornuftig. :P

Men, vel, det virker som om alt som engasjerer her inne består av enten eller. Alt. Folk kommer med et scenario og så er det enten eller. Enten er du teit eller grei, enten så spiser du pølse eller sushi, enten så får du ingen barn eller femten, enten så har du sex med bare en partner hele livet eller så har du sex med trehundreogfemten.

Jeg er sikkert skyld i det selv iblant, men jeg syns en god del potensielt gode diskusjoner blir ødelagt av enten-eller folk.

• Liker 2
Skrevet

Tidligere så synes jeg det var spennende å delta i diskusjoner her inne, og høres andre meninger om dette og hint er jo interessant. Men etter å ha opplevd det du snakker om, må jeg si at jeg bare blir forvirra og det ender med at jeg må sitte å forsvare mitt forrige innlegg - og det bare fordi noen vil misforstå. Eller i hvert fall virker det som de misforstår med vilje, kun for å vri diskusjonen.

Jeg deltar aldri på sånne diskusjoner mer, fordi jeg kjenner at jeg ikke har godt av det. Så, jeg forstår veldig godt hva du mener, tror jeg.

Nå er jeg her mest for å ha det morsomt. Problemer og irritasjoner er det nok av i mitt daglige liv, og jeg orker ikke å ha det her inne også.

Nope. :forvirret:

• Liker 1
Skrevet

Men diskusjoner ER jo morsomt. Men ikke når folk sitter på hver sin gråstein hele tiden. Innimellom er det jo og morsomt når alle bare roper "min måte", "nei, MIN", etc. :gjeiper:

Og ja, enkelte misforstår alt med vilje og veldig ofte "those who cannot be named". Det er merkelig at enkelte henger seg totalt opp i brukere og nærmest fotfølger de for å kverulere. Men man får gjøre som med ungene; ignorerer uønsket oppførsel. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...