AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #41 Skrevet 2. mai 2012 Jeg vil heller bysse ungen min herfra og til evigheten hver kveld flere mnd i strekk enn å dytte i henne en stikkpille. Dere vil vel si at dere gjør det for barnets beste, stakkaren klør og får ikke sove. Nei, men da koser man og bysser og står på. Jeg syns det er fælt å skulle gi en baby stikkpille for noe vi voksne kan klare å hjelpe til med å dempe om vi faktisk bare gidder. Hvis du tror stikkpiller en gang i ny og ne er farlig, og at du kan bysse vekk smerte og feber- ja da burde du jammen få deg en realitetsvekker! 2
Gjest frøken am Skrevet 2. mai 2012 #42 Skrevet 2. mai 2012 Jeg mente ikke feber... Da forklarte jeg meg dårlig, my bad. Jeg feber også kan oppstå, men det var ikke det jeg tenkte på.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #43 Skrevet 2. mai 2012 Jeg mente ikke feber... Da forklarte jeg meg dårlig, my bad. Jeg feber også kan oppstå, men det var ikke det jeg tenkte på. Men du mener man kan "bysse gjennom" tannsmerter? Da kan ikke dine hatt spesielt vondt i såfall. Når min på 6 mnd lå med hånda i munnen og skrek og tydelig hadde skikkelig vondt, og kald bitering, pupp eller kos ikke hjalp. Da ga jeg både Dentinox (som ikke hjalp) og stikkpille så han skulle få slippe. 4
@laide^ Skrevet 2. mai 2012 #44 Skrevet 2. mai 2012 Jeg vil heller bysse ungen min herfra og til evigheten hver kveld flere mnd i strekk enn å dytte i henne en stikkpille. Dere vil vel si at dere gjør det for barnets beste, stakkaren klør og får ikke sove. Nei, men da koser man og bysser og står på. Jeg syns det er fælt å skulle gi en baby stikkpille for noe vi voksne kan klare å hjelpe til med å dempe om vi faktisk bare gidder. Hallo!?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå