Gå til innhold

Til True Blood-fans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres favorittsesong? :popcorn:

Hvilken sesong syns dere er dårligst?

Bare interessant å høre meninger.

Jeg er nettopp ferdig med sesong 3, og syns den var aller dårligst. Syns både sesong 1 og 2 var veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns alltid sesong 1 er best. Eller første filmen når det er snakk om filmer.

Og det gjelder True Blood også.

Liker alltid starten, bli 'kjent' med karakterene, alt er nytt og spennende.

Men når det er sagt så syns jeg at sesong 4 var ganske så grei den også :)

Den ga meg iallefall mersmak og irritasjon over at det er så lenge til sesong 5 starter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sesong 4 "tok av" på mange måter, det begynner å bli mye "magi og shit". Men er man hekta, så er jo serien spennende uansett! Jeg gleder meg til sesong 5, og har troen på at den blir bedre enn 4, men 2 er nok den beste sesongen i mine øyne (og minne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyyx

Sesong 3 syntes jeg var veldig fin da.

Jeg har dessverre ikke sett sesong 4, og venter til den kommer på platekompaniet. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er alle episoder like bra bare det er med Jason :fnise:

Savnet han sånn når han sluttet i Home&Away (australsk såpeopera) så det var godt å se han igjen som en litt samme type figur i Jason

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er alle episoder like bra bare det er med Jason :fnise:

Savnet han sånn når han sluttet i Home&Away (australsk såpeopera) så det var godt å se han igjen som en litt samme type figur i Jason

Han er ihvertfall en god skuespiller, for jeg har ingen problemer med å svelge den redneck-stilen hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Syns sesong 1 og 4 er de beste! Gleder meg til sesong 5.

Jason er knalltøff! Men liker Eric og Lafayette best. Selv om Lafayette har tapt seg litt i de senere sesongene, han var morsomst i ses. 1 og 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittsesongene er 1 og 4...jeg har ingenting i mot litt magi (er tross alt både vampyrer og varulver med :P), men jeg syntes det ble litt vel sprøtt med hun marianne maenaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de fikk frem settingen best i sesong 1. Mye bra figurer og lokalsamfunn og litt "creepy deep south" følelse. Etter hvert ble det for mye storpolitikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Favorittsesongene er 1 og 4 her også, men syns sesong 2 også var veldig bra. Den eneste sesongen jeg kjedet meg litt gjennom var sesong 3. Gleder meg sånn til sesong 5 at det gjør vondt i sjelen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Når begynner sesong 5 egentlig? :popcorn:

I slutten av Juni tror jeg

10. juni i følge imdb.com :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesong 1 og 2 synes jeg har vært de beste så langt. I sesong 1 var det kjekt å bli kjent med folkene du skjønte gimmicken og konseptet, og jeg var vel forelsket i serien etter en epesode. Maryann Forrester synes jeg var fantastisk i sesong 2

For meg er det Bill og Lafayette som er de råeste karakterene, sammen med Tara, men skal være enig med Maria_Marihøne sine observasjoner om Lafayette.

Sesong 3 pinte jeg vel meg igjennom, kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Syns sesong 4 var utrolig dårlig, så jeg har ingen forventninger til neste sesong. Første var best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg syntes de fikk frem settingen best i sesong 1. Mye bra figurer og lokalsamfunn og litt "creepy deep south" følelse. Etter hvert ble det for mye storpolitikk.

Veldig enig i dette. Jeg savner sørstatsstemningen fra den første sesongen i det andre.

Dessuten synes jeg serien generelt har tapt seg veldig mye, jeg er ikke så veldig ivrig på neste sesong.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal regissør Alan gi seg i serien også... Lurer på hvordan det blir da. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 4 var så dårlig at det gjorde vondt å se på. Jeg likte alle de foregående sesongene.

Eneste grunnen til at jeg gidder å følge med mer, er Alexander Skarsgård :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Eneste grunnen til at jeg gidder å følge med mer, er Alexander Skarsgård :rodmer:

Det er mer enn grunn nok til å se på :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...