Gjest engajenta Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hei. Har hatt smerter fra nyrer korsrygg ganske lenge. Før å gjøre en lang historie kort, så var Jg hos legen i dag. Tok en urinprøve fordi Jg r plaget m uvi ganske ofte. D svir når Jg tisser å formen r dårlig. Tisser lite. Fastlegen sa at Jg hadde uvi fortsatt men Jg kunne ikke få antibiotika siden Jg r resistent. Har så vondt i nyrene at Jg blir kvalm å svimmel og går krokete fordi d gjør så vondt. Griner gjør Jg oxo hjelp d gjør så vondt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 God bedring! PS. Dette er et forum, ikke en sms med tegnbegrensning... 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Jeg tror du må ha misforstått noe her. En person blir ikke resistent mot antibiotika, bakterier blir resistente. Løsningen da er å bruke en annen type antibiotika. Selvsagt skal du ha antibiotika når du har UVI. At du har vondt i korsryggen kan tyde på at infeksjonen har begynt å krype oppover mot nyrene. Da kan du får nyrebekkenbetennelse, de klassiske symptomene er smerter i ryggen/flankene, feber og blod i urinen. Du trenger ikke å ha alle symptomene. Hvis legen din virkelig har nektet deg antibiotika, må du dra på legevakten. Etterpå får du sende inn en klage på legen, for dette er elementær medisin som alle leger skal kunne. 1
Gjest engajenta Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Må nok prøve på d du. Er bare det at jeg blir avist når jeg er på legevakta . De blir irritert på meg. Så jeg Har egentli gitt opp å dra til legevakta .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå