Gå til innhold

Verdens strengeste foreldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fugerer dette her? Og vet noen hvordan det har gått med ungdommene etterpå? Skjerpet dem seg?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er mye kødd og oppspinn. Ene øyeblikket ser du at de har flydd hit og dit, og i andre øyeblikket tar de frem en joint. Det har jeg faktisk sett på et av de programmene, det var i USA. Hvordan fikk de dopet med seg gjennom sikkerhetskontrollen og alt? Er det ikke narkohunder over alt der?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en slik tiden etter episode. Det var vel 1 eller 2 ungdommer ut av en sesong som hadde forbedret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mye kødd og oppspinn. Ene øyeblikket ser du at de har flydd hit og dit, og i andre øyeblikket tar de frem en joint. Det har jeg faktisk sett på et av de programmene, det var i USA. Hvordan fikk de dopet med seg gjennom sikkerhetskontrollen og alt? Er det ikke narkohunder over alt der?

Nå vet ikke jeg hvilken sesong fra hvilket land, men jeg kan ikke huske å ha sett narkotiske stoffer på den britiske versjonen. Mye gjemt alkohol og røyk, men ikke dop. Dessuten, det går hunder rundt på alle flystasjoner, i de fleste land, men det betyr ikke at man må bli fanget.

Hvor mange tror du ikke smugler med seg narko årlig uten å bli tatt? Det tallet er helt sykt, og de personene som blir tatt er bare peanuts i forhold til hvor mye som egentlig blir smuglet inn. Enten internt (svelging av narko) eller skjult på kroppen/koffert/ osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhetskontrollen bryr seg ikke med dop, det er tollvesenets oppgave. Så lenge man flyr innenriks er ikke tollen involvert. Jeg har i veldig liten grad sett hunder på flyplassene i USA, har inntrykk av at de mer ivrige på tekniske løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man virkelig vil ha noe dop så tar det ikke akkurat lange tiden å få tak i det etter at man har kommet frem til dit man skal da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett både den britiske versjonen og den fra USA. Kan ikke huske at de har hatt med seg dop. Kun vanlig røyk og alkohol.

Om de skjerper seg eller ikke vet jeg ikke. Jeg tror nok noen faller tilbake til gammle vaner, mens noen sikkert har skjerpet seg mye ogvil endre livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jo se et program etter de har vært hos de strenge foreldrene om åssen det har gått i ettertid. Det virker jo som at alle har endret seg da, men det kan jo godt være skuespill? Synes det bare er litt rart at ALLE sitter å sier at de fikk seg en wake up call og angrer på alt de har gjort.

Har kun sett den britiske versjonen da. Kun en sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jo se et program etter de har vært hos de strenge foreldrene om åssen det har gått i ettertid. Det virker jo som at alle har endret seg da, men det kan jo godt være skuespill? Synes det bare er litt rart at ALLE sitter å sier at de fikk seg en wake up call og angrer på alt de har gjort.

Har kun sett den britiske versjonen da. Kun en sesong.

Ja jeg synes også dette er ganske rart..

Jeg var en liten rebell selv, og jeg kan ikke se for meg at 8 (?) dager skulle forandret meg fullstendig.

Jeg, som vanlige mennesker, vokste jo dette selvsagt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder og alle blir jo plutselig bedre på slutten av episoden. Aner ikke åssen det går med de når de kommer hjem igjen, Det må vel være noen som går tilbake der de var med mye festing og dop. Men ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...