AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 I dag ble angsten min trigget, det er ikke så ofte den blir det, men det hender, spesielt i vanskelige tider. Jeg bare satt der og slåss med tårene, pusten, og kjente hvordan svetten rant nedover mellom brystene, hvor vått det ble under armene, og hvor stresset jeg ble over det. Det var ingen skummel situasjon, men jeg mistet altså tryggheten min og fikk angst Er det flere som opplever å svette sånn under angst og usikkerhet, hva gjør dere?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Vet du hva? Det er mange som har det akkurat slik som deg, så du behøver ikke og være så stort redd! Slapp av. Okei, viss du ikke har jogget eller vært i aktivitet og bare begynt og svette veldig, veldig mye så må du ta en våt, varm klut og vaske deg godt under armen. Event ta en varm og god dusj, der du vasker deg godt under armen. Dersom det ikke hjelper burde du kontakte fastlegen, snakke med de utdannede på apoteket, eller og gå til spesialist. Har vært i akkurat den samme situasjonen, og gikk dermed til legen. Håper du finner ut av det, kjære deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå