AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hadde en periode da jeg la på meg en del, men nå har jeg begynnt å trene igjen. Problemet er at det fortsatt er røde strekmerker igjen, ganske stygge også. Vil gjerne bli kvitt dem til sommeren.. Vet noen om de går vekk, eller om det er noe som kan hjelpe for å få dem vekk fortere?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 De går vel ikke helt bort nei.. Men jeg kjøpte en en strekkmerkekrem på apoteket for noen år tilbake. Hvit/oransje pumpeflaske med havre eller noe sånt.. Synes jeg hadde litt effekt av den. Ellers så må man bare leve med dem! Ta noen turer i solarium før bikinien skal på, så føler du deg litt bedre uten å tenke for mye på strekkmerkene!
belle_ Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Laser er vel det enest som funker. Men da må du ha mange behandlinger og det må være 4 uker eller noe mellom hver gang. Det er kostbart og du kan ikke være i solen på lenge. Sannsynligheten for at de forsvinner helt vet jeg ikke noe om. Men har selv strekkmerker, av samme grunn som deg. Min erfaring er at de har bleket med årene og viser så vidt nå. Samt når magen blir strammere når jeg har gått ned og trent litt så viser de så vidt. Veldig mange kvinner har strekkmerker, vet at det ikke hjelper noe og at det er frustrerende og stygt allikevel. Men du er ikke alene om det ihvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Du bør ikke sole strekkmerkene det første året. Strekkmerker er arr og vil forsvinne senere om du driver å soler de når de er ferske. Jeg fikk strekkmerker for 8 år siden, nå er de veldig bleknet og minsket. Det tar tid:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå