Gå til innhold

operere bort hofter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er plaget med høye og store hoftebein. Dette har plaget meg i så mange år, og setter ned selvtilliten min veldig.

Jeg er veldig slank, men dette hjelper ikke når jeg har så store hoftebein. Jeg har veldig lyst til å operere de bort, eller sånn at de blir smalere!

Jeg har prøvd og finne noe informasjon om hvor man kan gjøre det, men finner ingenting, bare fettsuging og slink, problemet er at det ikke er noe fett der, bare beinet jeg vil ha mindre..

Er det noen som vet om det er mulig, enten har det samme problemet seg eller vet om noen som har det, som har fått hjelp? jeg har sett på forskjellige plastiske kirurger sine sider, men finner ingenting..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

opperere bort hoftene dine? dette kan du da ikke mene? :klo:

kan ikke forstå at du vil fjerne noe av det flotteste vi kvinnfolk har? :klo:

og sist men ikke minst, tror du virkelig at det faktisk ER mulig å opperere bort deler av skjelettet ditt?

• Liker 7
Gjest NozMonster
Skrevet

aaahh, det var da ikke meningen ¨å poste som AB da :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du linke til et bilde som viser hvordan du ser ut? Skjønner ikke helt hva som kan være så ille at du får lyst til å operere.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lyst til å operere de helt bort, bare så de blir smalere. vil jo ha litt former. Det som ikke ser noe bra ut er at resten av kroppen min er veldig smal, også er det på en måte to "klumper" som sitter veldig høyt oppe og ser helt usynkronisert ut med resten av kroppen. Har nemlig hørt at man på en måte kan "slipe" de ned så det ser mer ut til at de hører til kroppen min.

Skrevet

Du trenger ikke en kirurg - det du trenger er å jobbe med selvbildet ditt.

De flotteste damene i verden har store hofter, bare se på disse:

- Kate Winslet

- Beyonce

- Sofia Vergara

Hofter er kjempesexy! Om du ønsker å skjule dem kan du gjøre MYE med klær.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke store hofter er veldig sexy, vil ha en mellom ting..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er plaget med høye og store hoftebein. Dette har plaget meg i så mange år, og setter ned selvtilliten min veldig.

Jeg er veldig slank, men dette hjelper ikke når jeg har så store hoftebein. Jeg har veldig lyst til å operere de bort, eller sånn at de blir smalere!

Jeg har prøvd og finne noe informasjon om hvor man kan gjøre det, men finner ingenting, bare fettsuging og slink, problemet er at det ikke er noe fett der, bare beinet jeg vil ha mindre..

Er det noen som vet om det er mulig, enten har det samme problemet seg eller vet om noen som har det, som har fått hjelp? jeg har sett på forskjellige plastiske kirurger sine sider, men finner ingenting..

oPERERE BORT HOFTER? Javel, skal du sitte i rullestol da eller? Hvordan hadde du tenkt deg det da?

Er du klar over hvor heldig di er som har høye kraftige hofter til en slank kropp`? Se på modeller

Jeg kunne tenkt meg og få byttet både hode og rygg pga sykdom, men.....................

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lyst til å operere de helt bort, bare så de blir smalere. vil jo ha litt former. Det som ikke ser noe bra ut er at resten av kroppen min er veldig smal, også er det på en måte to "klumper" som sitter veldig høyt oppe og ser helt usynkronisert ut med resten av kroppen. Har nemlig hørt at man på en måte kan "slipe" de ned så det ser mer ut til at de hører til kroppen min.

:skratte:

Sorry, men tror du må jobbe med å forandre selvbildet ditt før du går løs på hoftene kjære deg!

Har du noen gang tenkt deg barn?? Vet du at før i tiden valgte menn kvinner med brede hofter fordi det betydde at de var mer fruktbare? I tillegg kan du få en mye enklere fødsel med brede hofter!

AnonymBruker
Skrevet

oPERERE BORT HOFTER? Javel, skal du sitte i rullestol da eller? Hvordan hadde du tenkt deg det da?

Er du klar over hvor heldig di er som har høye kraftige hofter til en slank kropp`? Se på modeller

Jeg kunne tenkt meg og få byttet både hode og rygg pga sykdom, men.....................

Skal så klart ikke ta de helt bort, bare få dem smalere... det går nemlig an å "slipe" de ned, men ser ikke ut som det gjøres i Norge...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke slipe bort mine, men slik jeg forstår det så tror jeg at jeg har det samme. Og det har ingenting med Kate Winslet-former å gjøre, det handler om at beina er mye høyere oppe enn vanlig og stikker ut. Jeg bryr meg ikke om det, men det irriterer meg hvis folk tror at det man klager over er at man har en feminin Scarlett Johansson-figur, for det er ikke snakk om slike hofter. Slike hofter har jo faktisk litt fett på seg, og det er nydelig. Jeg er skrapet, men har to store beinklumper høyt oppe som stikker ut gjennom kjoler.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Begynn heller med å prøve å forme overkroppen slik at den står mer i stil til underkroppen. Det vil si tung styrketrening på armer, skuldre og rygg. Har pæreform selv, men er i gang med skikkelig trening og det ser bedre ut etter bare 6 måneder.

• Liker 1
Skrevet

Har sinnsykt store hofter som jeg hater selv jeg også, så skjønner hvordan du har det :) Innbillte meg i mange år at det må da være mulig å "slipe" ned hoftene som du sier, men måtte bare innse at det kanskje ikke er mulig.. Jeg har som deg veldig store hofter i forhold til resten av kroppen, midja mi er veldig smal også kaboom kommer gigahofta:p Men må vel bare lære meg å leve med det :sukk: har blitt veldig flink de siste årene å handle klær som skjuler hoftene mine mest mulig da, det er godt tips!

AnonymBruker
Skrevet

Endelig noen som har det samme som meg :-) Jeg har levd så lenge med det nå at jeg begynner å bli lei. Har lyst til å gjøre noe med det. Og jeg har ikke sånne vanlig store hofter som de fleste syns er fint. har to rare klumper som er i veien.. Jeg trener utrolig mye, så mange sier det er i hodet mitt, men om jeg er misfornøyd med noe og har muligheten til å endre på det gjøre jeg gjerne det.. og syns det er litt kjedelig og ikke kunne gå i de klærne jeg vil fordi hoftene mine er i veien...

Skrevet

Endelig noen som har det samme som meg :-) Jeg har levd så lenge med det nå at jeg begynner å bli lei. Har lyst til å gjøre noe med det. Og jeg har ikke sånne vanlig store hofter som de fleste syns er fint. har to rare klumper som er i veien.. Jeg trener utrolig mye, så mange sier det er i hodet mitt, men om jeg er misfornøyd med noe og har muligheten til å endre på det gjøre jeg gjerne det.. og syns det er litt kjedelig og ikke kunne gå i de klærne jeg vil fordi hoftene mine er i veien...

Nettopp denne delen jeg synes er det verste. Mange forskjellige klær jeg synes er fine, men som absolutt ikke passer kroppsformen min.:(

AnonymBruker
Skrevet

Begynn heller med å prøve å forme overkroppen slik at den står mer i stil til underkroppen. Det vil si tung styrketrening på armer, skuldre og rygg. Har pæreform selv, men er i gang med skikkelig trening og det ser bedre ut etter bare 6 måneder.

Det vil ikke nødvendigvis funke på dette problemet. Jeg har smale hofter, liten rumpe og gulrotform, absolutt ingen pære her i gården. Hoftebeina sitter høyt og jeg har veldig høy midje.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også store hofter og sleit litt med samme tanker for noen år tilbake. Så jeg skjønner godt hvordan du har det TS. Men det jeg tror du kanskje heller skal fokusere på, er å få opp selvtilliten din. Har du hørt med venner og familie hva de tenker? Jeg har lært å akseptere, og til tider nesten like, hoftene mine. Dette mye pga tilbakemeldinger jeg har fått av andre som bare rister oppgitt på hodet om jeg klager på hoftene, og uttrykker ting som at jeg er heldig som har slik figur osv. Har vært vanskelig å ta det til seg, men med årene har det faktisk sunket inn. Selvfølgelig er det visse klær jeg syns de kan se i overkant store ut, mens i de fleste klærne syns jeg det egentlig ser ok-bra ut.

Har du, eller dere andre som er misfornøyd, bilder av hoftene dere tør legge ut så kan dere jo få tilbakemeldinger og gjerne finne ut at de slettes ikke er så fæle som dere innbiller dere? :)

Operasjon tror jeg forresten er veldig vanskelig. Husk på at det jo faktisk er benbyggingen det er snakk om, og den er det jo litt vanskelig å forandre på. Mulig det går an å slipes ned, som beskrevet i et innlegg over, men jeg ser for meg at det er et innviklet og komplisert inngrep, som også kan innebære store risikoer.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er alle forskjellige og har forskjellige kropper med forskjellige skavanker eller problemer (ofte sitter dette i hodet).

Sånn er det, lær å lev med det. Brutalt, men sant.

• Liker 1
Skrevet

Men kjære vene!! Noen har korte bein, noen har tykke legger, noen har små pupper OG NOEN HAR BREDE HOFTER! Det er faktisk noe man må leve med! Ja man kan sikkert trene mer for å få kroppen til å se mer symmetrisk ut, men det virker ikke som om noen er fornøyd med kroppen sin! Jeg har selv det dere kaller brede hofter med sånne utstikkende "kuler" som gjør at jeg ikke kan bruke alle typer bukser, skjørt og kjoler. Men da finner jeg noe som passer min kropp!! Det er faktisk enklere (tro det eller ei) å forandre på klær, enn på skjelettet!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...