Gå til innhold

Jeg hater å bli slikket

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å bli slikket, synes det er mer ubehagelig enn deilig. Synes det er turn off. Følelsen er deilig, men tanken på at gutten min har hodet sitt der nede er ubehagelig, jeg tenker bare at jeg hadde ikke likt å gjøre det på en jente selv. Jeg kan godt suge han osv, det tenner meg... Men problemet er at han vet ikke at jeg ikke liker å bli slikket, og vi har vært sammen en stund, så kan liksom ikke si det nå, blir litt rart, redd for at han skal bli forlegen, siden han har slikket meg mange ganger. Han sier at jeg har digg fitte, og han elsker å slikke meg, at det både lukter og smaker godt der nede, men jeg klarer ikke nyte det ordentlig.

Vet ikke hva jeg burde gjøre. Jeg liker jo å bli fingret osv, så kunne jo sagt neste gang han prøver å slikke meg, at han skal fingre i stedet, men, eller?

Haha, ble en litt meningsløs tråd, måtte bare få sagt det? Noen råd, eller eventuelt noen ord som kan gjøre meg mer komfortabel med det å bli slikket?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men problemet er at han vet ikke at jeg ikke liker å bli slikket, og vi har vært sammen en stund, så kan liksom ikke si det nå

Selvsagt kan du si det nå? Det kan jo ikke være slik at det blir gradvis mindre kommunikasjon i et forhold over tid. Bare led ham inn i andre fristelser.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du si det nå? Det kan jo ikke være slik at det blir gradvis mindre kommunikasjon i et forhold over tid. Bare led ham inn i andre fristelser.

Nei, men jeg tenker at om jeg sier det nå, så kanskje han tror at han er dårlig, eller noe lignende, siden han har slikket meg mange ganger. Vet ikke hvordan jeg kan si det, eller når i så fall.

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Så du er redd han ikke liker det siden du ikke kunne tenke deg å slikke ei annen jente? Men du liker jo å suge ham og dere er jo heterofile begge to... Ikke sikkert han ville likt å suge en annen mann heller, men han antar du liker å suge ham likevel ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg tenker at om jeg sier det nå, så kanskje han tror at han er dårlig, eller noe lignende, siden han har slikket meg mange ganger. Vet ikke hvordan jeg kan si det, eller når i så fall.

- ts

Du kan jo bare foreslå andre ting, og etterpå si at du liker dem bedre.

Skrevet

Sex handler jo om at man skal ha det godt sammen og gjøre ting for hverandre som er godt. Det er jo derfor helt meningsløst at du skal la ham slikke deg når du ikke liker det. Hadde jeg vært deg så hadde jeg snakket med han om det. Du trenger ikke buse ut med ting du tror vil såre ham, men alle setter jo pris på litt veiledning. Si heller noe som at du blir mer kåt av fingring enn slikking.

Hadde min partner sagt noe lignende til meg haddejeg tolket det som om at det handler om preferanse og ikke min evne til å gjøre det ene eller det andre bra.

AnonymBruker
Skrevet

Dette handler jo ikke om at du ikke liker å bli slikket, for du sier jo at du liker følelsen, men har du har en psykologisk hang-up som gjør at du ikke nyter deg. Kom deg til psykolog!

• Liker 1
Skrevet

Be ham fingre deg samtidig med han slikker. Det er en garantert vinner her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...