AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hei, Jeg har alltid vært plaget med store og høye hoftebein. Jeg er veldig slank, men har alltid vært plaget av hofte beina mine. Har sett på mange forskjellige sider om plasikkirurgi, men det ser ikke ut som det er noen som kan gjøre noe med det, har nemlig hatt lyst til å operere de bort. Er det noen som vet om det går ann? kjenner noen som har operert seg til slankere hofter? det er ikke noen slanke operasjon jeg mener.
sarchr Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Hei, Jeg har alltid vært plaget med store og høye hoftebein. Jeg er veldig slank, men har alltid vært plaget av hofte beina mine. Har sett på mange forskjellige sider om plasikkirurgi, men det ser ikke ut som det er noen som kan gjøre noe med det, har nemlig hatt lyst til å operere de bort. Er det noen som vet om det går ann? kjenner noen som har operert seg til slankere hofter? det er ikke noen slanke operasjon jeg mener.
sarchr Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Hei, Jeg har alltid vært plaget med store og høye hoftebein. Jeg er veldig slank, men har alltid vært plaget av hofte beina mine. Har sett på mange forskjellige sider om plasikkirurgi, men det ser ikke ut som det er noen som kan gjøre noe med det, har nemlig hatt lyst til å operere de bort. Er det noen som vet om det går ann? kjenner noen som har operert seg til slankere hofter? det er ikke noen slanke operasjon jeg mener.
Topplue Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 (endret) feil.... Endret 30. april 2012 av Forever :)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1335787382' post='10885552] feil....
Topplue Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Jeg beklager, jeg gikk fra PCen mens jeg var logget inn her og noen synes det var moro å skrive stygge kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Hva mener du med "høye hofteben" TS? (Bilde?) Det er noe merkelig med mine hofter også, jeg har 15,5 i BMI altså undervektig (men jeg spiser normalt, trener ikke, og er voksen). Selv om jeg har lite fett på kroppen og ingen kraftig benbyggning, og smalt bekken, så stikker hofteleddene mine ut i en stor "bue" på rompe/lår nivå, og det er ikke fett som stikker ut, men ben.... Jeg lurer nesten på om jeg er født med hofteleddsdysplasi men at det ikke ble oppdaget da jeg var barn, for jeg ser litt "misformet" ut der rett og slett... Ser rart ut i bikini etc. Noen som skjønner hva jeg mener? Noen som har samme problem? (Kanskje du har noe lignende TS?)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Jeg har 18 i BMI så er helt normal i vekt. mine hofter er veldig høye, så er over rompe nivå, ser også veldig rart ut på meg, spesielt bakfra. da ser jeg veldig bred ut! Føler de skulle ha vært lenger ned, og smalere. har plaget meg helt siden ejg fikk hofter!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Jeg har 18 i BMI så er helt normal i vekt. mine hofter er veldig høye, så er over rompe nivå, ser også veldig rart ut på meg, spesielt bakfra. da ser jeg veldig bred ut! Føler de skulle ha vært lenger ned, og smalere. har plaget meg helt siden ejg fikk hofter! "over rumpenivå"? Ok, nå er jeg forvirret. Den delen som stikker ut på hver side (under midjen og over rumpa) er ikke det bekkenet/hoftekammen? ...mens "hoftene" er kuleleddet der bena/lårene er festet?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 "over rumpenivå"? Ok, nå er jeg forvirret. Den delen som stikker ut på hver side (under midjen og over rumpa) er ikke det bekkenet/hoftekammen? ...mens "hoftene" er kuleleddet der bena/lårene er festet? Jo, er det.. bare alltid kalt det for hofter :/ men er egentlig bekkenet mitt som er veldig utstående, høyt og stort.. ser veldig merkelig ut..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 Kan jeg bare stille et spørsmål? Hvis man skal måle hvor bred man er rundt hoftene, hvor måler man da? Har hørt flere steder at man måler rundt det tykkeste på rompa, men hvor måler man da rompa? Noen som vet?
Gjest scorpius Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Hoftene er jo forskjellige hos alle personer. Har en venninne som er ganske fyldig, og hos henne så synes hoftekammene veldig godt. Mens hos meg som er undervektig, så synes nesten ikke hoftekammene. Vi er alle bygd forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå