Gå til innhold

Ringen sitter bom fast, ingenting fungerer, hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna mi viste meg sin flotte giftering, på spøk tok jeg den på, og nå går den ikke av. Har prøvd alt, fingeren min er rød, sår, hoven, og ringen sitter BOM FAST :( Legevakta neste? Eller hva!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd såpe, smør, fuktighetskrem??? Vri på det forsiktig, med tålmodighet. Kommer den inn så kommer den ut :D

Skrevet (endret)

...

Endret av apekatt
Gjest Bobler
Skrevet

La den være for i kveld, prøv igjen i morgen. Har fingeren hovnet opp bør du vente til hevelsen er nede.

Prøv så med Zalo. Har du fått den på, får du den av igjen :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Blir fingeren blå? Viss ikkje, gå og legg deg. Ikkje drikk noko, sov godt og prøv igjen, forsiktig, med ein feit, feit hudkrem i morgon tidleg. Går det ikkje så heller, så vent resten av dagen, unngå fortsatt å drikke, og prøv igjen før du legg deg. Viss fingeren din vert blå og kald bør du få den fjerna før du legg deg, då er nok legevakta eller ein brannstasjon tingen. Dei har knipetenger som den kan fjernast med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å faen, knipetenger, som i å klippe av ringen!? Hva koster det å fikse den sammen igjen da? Venninnen min kommer til å bli ganske lei seg om jeg ender opp med å måtte klippe den av pga idiotien min :(

Prøvd zalo, olivenolje, vann, prøvde å stikke handa i frysen for å få ned hevelse, men hjalp ikke.. Fingeren er ikke blå, men rød og litt hoven, sikkert fordi jeg har styra så mye med den.

Åååååååh, idiot.......

Gjest ms_kwang
Skrevet

Legg fingern i rennende kaldt vann.

Eller en bolle med isbiter og vann.

Legg handa i den, til hevelsen er nede. Hjelper ikke å sitte i 1min, men 5-10 minutter, er sykt kaldt. Bare husk på å ta den opp en gang iblant :fnise:

Så heller du på med olje :)

Been there,done that, no fun >.<

AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker og putte fingern i munn og bruke tenna og spytt og lepper for og få av ringen..

som ms_kwang sier.. been there done that.

Skrevet

De fleste gullsmeder har et verktøy for å klippe ringen av en finger. For akkurat det tar vi ikke noe for. Koster ikke all verden å få loddet den sammen heller, noen hundrelapper om det er gult gull og litt mer om det er hvitt gull. Eneste som kan være kjipt er om ringen er gravert, og fet klippes i graveringen. Da bør den kanskje graveres på nytt, slik at venninnen din slipper en halv gravering :)

Skrevet

Hvis du ikke har fått den av ennå, så støtter jeg forslaget om å kjøle ned hånda. Mine ringer sitter alltid dårligere når jeg er kald på hendene, for da trekker jo blodårene seg sammen og fingrene blir tynnere.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nesten glemt at jeg opprettet denne tråden :)

I morres gikk den av, holdt handa under iskaldt vann, så lekte jeg med en pose grønnsaksblanding fra fryseren, også helte jeg på med feite kremer, såper, oljer og alt mulig, til slutt gled faenskapet av med et svupp. ENDELIG!! Var livredd for å måtte kappe den i to, den er nemlig gravert så det holder, så der sparte jeg meg for litt styr. Aldri mer :nei::ler:

• Liker 3
Skrevet

Hadde nesten glemt at jeg opprettet denne tråden :)

I morres gikk den av, holdt handa under iskaldt vann, så lekte jeg med en pose grønnsaksblanding fra fryseren, også helte jeg på med feite kremer, såper, oljer og alt mulig, til slutt gled faenskapet av med et svupp. ENDELIG!! Var livredd for å måtte kappe den i to, den er nemlig gravert så det holder, så der sparte jeg meg for litt styr. Aldri mer :nei::ler:

Gratulerer :fnise:

Gjest ms_kwang
Skrevet (endret)

haha gratulere ^_^

Se, det ordner seg tilslutt ^^

(er litt verre med de stakkars mannfolkan som våkne opp på morgenen på gifteringen til partneren sin, satt fast på staken og dama...vel hun er bortevekk :fnise:)

Edit:

Er litt verre med de stakkars mannfolka som våkner opp på morgenen med gifteringen til partneren sin, sittende fast på staken, og kvinnfolket..vel hun er bortevekk x)

/natta! lol

Endret av ms_kwang
AnonymBruker
Skrevet

haha gratulere ^_^

Se, det ordner seg tilslutt ^^

(er litt verre med de stakkars mannfolkan som våkne opp på morgenen på gifteringen til partneren sin, satt fast på staken og dama...vel hun er bortevekk :fnise:)

Du uttrykker deg litt rart så jeg skjønte ikke så mye. Ringen satt fast på mannen sin penis?

Gjest ms_kwang
Skrevet

Du uttrykker deg litt rart så jeg skjønte ikke så mye. Ringen satt fast på mannen sin penis?

Det var en artikkel for noen år siden.

Tror det var usa.

Hvor Dama hadde funnet ut at mannen hadde vært utro.

Så mens mannen sov, så satt hun på gifteringen sin på staken hans, også stakk hun av :)

Gjest ms_kwang
Skrevet

-sorry skrev litt klumsete ser jo det nå :fnise:

herre er det mulig >.>

Ole Brum tanke, høres så mye bedre ut i hodet enn når jeg skriver det haha xDD

Skrevet

Glidemiddel!

Jeg lå på sykehuset og skulle opereres. Fikk ikke av ringen etter å ha prøvd alt mulig og legene ville ta den med tang. Ble helt fortvila og da kom en sykepleier på at de kunne finne glidemiddel og prøve det som en siste utvei.

Da gled ringen sakte, men sikkert av :)

AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel!

Jeg lå på sykehuset og skulle opereres. Fikk ikke av ringen etter å ha prøvd alt mulig og legene ville ta den med tang. Ble helt fortvila og da kom en sykepleier på at de kunne finne glidemiddel og prøve det som en siste utvei.

Ååååååååååå, det var det eneste jeg ikke prøvde i går! Skal huske det til neste gang, den neste gang jeg har lovet at ikke skal bli noe av :ler:

Skrevet

Glidemiddel!

Herre, du kan ikke mene at de tok hygienen rundt ringer så alvorlig at de ville klippet den av?! :hakeslepp:

Sjansen for at din egen ring på fingeren skal utgjøre en trussel, er minimal... (kanskje med mindre du opererer i hånden)

Skrevet

Herre, du kan ikke mene at de tok hygienen rundt ringer så alvorlig at de ville klippet den av?! :hakeslepp:

Sjansen for at din egen ring på fingeren skal utgjøre en trussel, er minimal... (kanskje med mindre du opererer i hånden)

Det er ikke derfor. Det er noe med opphovning under operasjoner. Da kan de ikke ha noe som er trangt. Da jeg våknet var jeg helt oppblåst og full av vann. Så jeg kan skjønne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...