AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hva tenker du om folk står lenge i dusjen? Tenker du at de gjør litt mer enn å dusje? For jeg dusjer lenge og gjør litt andre ting også. Plutselig i dag så sa broren til meg "du står så lenge i dusjen. Onanerer du eller". Ble bare så flau da for sånt er ikke noe vi snakker om hjemme 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 man kan da barbere seg i dusjen. det tar et par timer for min del siden jeg er hårete som mannfolk. eller man eksfolierer hele kroppen. steller føttene. hårkur. osv. det din bror sa til deg kalles projeksjon...... 3
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Hva tenker du om folk står lenge i dusjen? Tenker du at de gjør litt mer enn å dusje? For jeg dusjer lenge og gjør litt andre ting også. Plutselig i dag så sa broren til meg "du står så lenge i dusjen. Onanerer du eller". Ble bare så flau da for sånt er ikke noe vi snakker om hjemme Nå har du grunnlag til å ta igjen med å spørre om han onanerer på tanken om at du onanerer i dusjen. Men du kommer nok ikke til å like svaret du får... 3
Andrea89 Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Nei... Jeg pleier å varme meg, barbere bein/nedentil/under armer, skrubbe meg, ta hårkur etc. Er mange ting som kan gjøre at det tar lang tid. 1
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Haha, jeg dusjer leeeenge, mye fordi jeg de siste årene har hatt varmvann inkludert i leien, noe som betyr jeg har kunnet dusje så lenge jeg vil. Vasker håret, barberer meg, renser ansiktet, vasker kroppen, balsam (ikke i den rekkefølgen)... NOen dager barberer jeg andre deler av kroppen, setter hårkur, skribber meg, steller føttene eller bare nyyyyyter å slappe av i varmen. Deilig! Om folk tror jeg onanerer, så får de bare kose seg med tanken, men jeg dusjer lenge med god samvittighet Bare synd jeg snart må betale for eget varmvann, da blir det slutt på dusjluksusen! Tror første steg må være å vokse i stede for å barbere, får å spare litt på tid under den deilige strålen om morgenen.
Snøvott Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Hvordan er det mulig å ikke bruke lang tid når man skal vaske håret, barbere legger, bruke skrubbevott? Så bruker man kanskje tiden rett før/etter en dusj til å vaske baderomsgulvet, osv.. da går jo tiden. 1
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Jeg klarer ikke å bruke skikkelig lang tid uansett. Maks 20 minutter, og da rekker jeg fint både shaving, skrubbing, hårkur og alt annet som hører med. Moren min har alltid brukt lang tid. Tenker ikke noe spesielt om det annet enn at jeg synes hun er treig :gjeiper: 1
Gjest Nenya82 Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Spørs jo hva man mener med lenge det da. Hvis man skal barbere,ha hårkur i osv. så tar det jo gjerne litt lenger tid enn om man kun bruker dobbeldusj over hele seg Om folk bruker lang tid i dusjen så tenker jeg ikke over det hele tatt.Bruker 15-20 min. selv sånn ca. i dusjen og vet ikke om det er lenge(syns ikke det selv).I tillegg tar det jo litt ekstra tid når jeg er ferdig å dusje så jeg kan være ganske så lenge på badet uten at det nødvendigvis betyr at jeg onanerer :gjeiper:
Gjest Bobler Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Herregud, er det noe jeg ikke bryr meg om så er det hvor lenge folk dusjer Så lenge de dusjer, så er det greit for meg! 4
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 What, hvordan er det mulig? Jeg betaler ikke for strømmen eller varmtvann selv og jeg tar av vannet hver gang jeg barberer meg, ellers forsvinner alt av barberglid. o.O Og hvis jeg skrubber meg må jeg også ta av vannet for å ikke fjerne all skrubben på kroppen. Jaja, er ikke meningen at man skal forstå alt heller . . . 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 jeg bruker 10 minutter på og vaske meg i dusjen. deretter bruker jeg ca 20-30 minutter på dyyype refleksjoner om livet osv osv 3
Gjest Enora Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Jeg tenker ikke noe spesielt, borsett fra at jeg syns det er litt rart at noen gidder bruke opp så mye tid bare for å dusje. Selv bruker jeg ca 5 minutter, jeg gidder ikke bruke mer tid enn det. Så det går ann å dusje fort bare man har lyst.
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 What, hvordan er det mulig? Jeg betaler ikke for strømmen eller varmtvann selv og jeg tar av vannet hver gang jeg barberer meg, ellers forsvinner alt av barberglid. o.O Og hvis jeg skrubber meg må jeg også ta av vannet for å ikke fjerne all skrubben på kroppen. Jaja, er ikke meningen at man skal forstå alt heller . . . Da blir man jo kald. Cluet er å skru opp varmen, ned strålen og stille den ved siden av deg, kanskje så vidt ani det benet man ikke barberer, så holder man seg varm og områdene som skal barberes holder seg tørr 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #14 Skrevet 30. april 2012 Jeg tenker ikke over det... Jeg eeeeeelsker å bare stå under det herlige varme vannet, og kan dusje i over en time om varmtvannet holder.. Savner å bo i blokk med varmtvann fra fyringssentralen ja Og selvsagt tar det tid å barbere seg, skrubbe, hårkurer osv... 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #15 Skrevet 30. april 2012 Å dusje lenge er oppskrytt. Jeg gjør det bare når jeg fryser skikkelig og må få varmen i meg igjen. Er i dusjen omtrent 3 minutter, kanskje 4-5 om jeg har sjampo i håret. 2
pinar Skrevet 30. april 2012 #16 Skrevet 30. april 2012 Hvis jeg dusjer lenge så er det fordi jeg syns det er kaldt å gå ut av dusjen, og drøyer det derfor... 1
kaprifolen Skrevet 30. april 2012 #17 Skrevet 30. april 2012 Selv synes jeg at å dusje lenge er fryktelig undervurdert! 3
Gjest Hard Ride Skrevet 30. april 2012 #18 Skrevet 30. april 2012 Hva tenker du om folk står lenge i dusjen? Tenker du at de gjør litt mer enn å dusje? For jeg dusjer lenge og gjør litt andre ting også. Plutselig i dag så sa broren til meg "du står så lenge i dusjen. Onanerer du eller". Ble bare så flau da for sånt er ikke noe vi snakker om hjemme Han tenker vel at du onanerer fordi det er det han selv gjør når han bruker lang tid der inne? 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #19 Skrevet 30. april 2012 Spørs hva du mener med lenge det. Jeg er litt mer enn middels irritert på den ene i kollektivet mitt, da hun okkuperer badet over en time hver eneste kveld. Men det går minst like mye på hvordan badet ser ut etterpå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå