Gjest Malin Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei! Jeg går nå inn i min tredje uke med utrolig vond hoste. Startet i det små med litt hosting nå og da, men så utover dagen så ble hosten bare værre. Jeg klarte ikke prate fordi jeg ble avbrutt av hostingen. Det var helt ille. Bare tørrhoste, ikke noe kom opp eller lignende. Folk begynte på teorien om kikhoste. Men så fikk jeg rennende nese i uke nummer 2 og litt småfeber og vondt i hodet vær dag, men hosten var fremdeles værst. Nå altså starten av tredje uke med hosten så har jeg startet med å få utrolig vondt i ryggen når jeg hoster! Jeg klarer heller ikke trekke pusten ordentlig, da starter jeg bare å hoste med en gang, i ett sett. Nå har folk lagt fra seg teorien om kikhoste og tror heller at jeg har pådratt meg noe annet, som lungebetennelse. Er det her bare en forkjølelse? Hosting i tre uker.
Gjest Jytte Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Det kan jo være bronkitt også .. hadde tatt en tur til legen for å sjekke.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Hei! Jeg går nå inn i min tredje uke med utrolig vond hoste. Startet i det små med litt hosting nå og da, men så utover dagen så ble hosten bare værre. Jeg klarte ikke prate fordi jeg ble avbrutt av hostingen. Det var helt ille. Bare tørrhoste, ikke noe kom opp eller lignende. Folk begynte på teorien om kikhoste. Men så fikk jeg rennende nese i uke nummer 2 og litt småfeber og vondt i hodet vær dag, men hosten var fremdeles værst. Nå altså starten av tredje uke med hosten så har jeg startet med å få utrolig vondt i ryggen når jeg hoster! Jeg klarer heller ikke trekke pusten ordentlig, da starter jeg bare å hoste med en gang, i ett sett. Nå har folk lagt fra seg teorien om kikhoste og tror heller at jeg har pådratt meg noe annet, som lungebetennelse. Er det her bare en forkjølelse? Hosting i tre uker. Tror nok du har nå i luftveiene som må behandles med antibiotika, og du vet jo hvor du må dra for å få tak i d!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå